رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

با وجود اکران خوب نوروزی متاسفانه اکران دوم نوروز نتوانست نظر مخاطب را آنگونه که شایسته است جلب کند و تنها «نهنگ عنبر ۲» توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند. این فیلم ظرف ۱۶ روز نمایش به فروش نزدیک به ۸ میلیارد رسید این در حالی است که بسیاری معتقد بودند فیلم های […]

با وجود اکران خوب نوروزی متاسفانه اکران دوم نوروز نتوانست نظر مخاطب را آنگونه که شایسته است جلب کند و تنها «نهنگ عنبر ۲» توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند. این فیلم ظرف ۱۶ روز نمایش به فروش نزدیک به ۸ میلیارد رسید این در حالی است که بسیاری معتقد بودند فیلم های اجتماعی در کنار فیلم کمدی می تواند به فروش خوبی برسد و سبد اکران متنوع باشد، که متاسفانه نتوانست نظر مخاطب را به خود جلب کند.

احمد مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «اکران دوم نوروز» به فروش۱۶ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسید و «گشت ۲» به فروش۱۹ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید.

وی ادامه داد: فیلم«ویلایی ها» در تهران به فروش۲۱۵ میلیون تومان و شهرستان ۵۵ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم ۲۷۰ میلیون تومان بود. فیلم «آشوب» هم به فروش۱۵۶ میلیون تومان در تهران و ۵۸ میلیون تومان در شهرستان رسید که در کل فروش فیلم ۲۱۴ میلیون تومان بود.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «نقطه کور» گفت: فیلم هم اینک با فروش۳۲۰ میلیون تومان مواجه شد .

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فیلم های این دفتر گفت: «نهنگ عنبر» ظرف۱۶ روز نمایش به فروش ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید که با فروش روز جمعه پیش بینی می کنم فیلم به رقم ۸ میلیارد فروش دست یابد.

وی درباره فروش فیلم «برادرم خسرو» گفت: فروش این فیلم نیز نسبت به هفته اول نمایش بهتر بود و در کل به ۵۵۰ میلیون تومان فروش دست یافت.

امیرقطبی مسئول فروش فیلم «تیک آف» گفت: فیلم به فروش ۹۶۰ میلیون تومان رسیده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «دو عروس» ظرف دو روز نمایش براساس سیستم مکانیزه به ۱میلیون و ۱۰۶ هزار تومان دست یافت و «قلب سفید قاصدک» به فروش ۸۴ هزار تومان دست یافته است.

منبع: جام جم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار