رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • یکشنبه 7 خرداد 1396 - 08:59
  • کد خبر : 9447
  • تئاتر
  • چاپ خبر : ادامه اجرای نمایش “سماعی زاده”  در تماشاخانه باران + تیزر

به گزارش سینماخانه؛ نمایش “سماعی زاده” که با نظر شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی از “شماعی زاده” به “سماعی زاده” تغییر یافته است تا ۱۹ خرداد ماه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه باران به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش در فضایی آمیخته از کمدی، ترس و درام؛ داستان پسر شهرستانی را روایت می […]

به گزارش سینماخانه؛ نمایش “سماعی زاده” که با نظر شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی از “شماعی زاده” به “سماعی زاده” تغییر یافته است تا ۱۹ خرداد ماه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه باران به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در فضایی آمیخته از کمدی، ترس و درام؛ داستان پسر شهرستانی را روایت می کند که خانه ای کوچک در آپارتمانی قدیمی را اجاره و در روز اول سکونت خود با دختری آشنا می‌شود که این آشنایی باعث بروز اتفاقات عجیبی برای وی می‌شود.

رضا بهاروند، نویسنده و کارگردان نمایش، درباره دلیل انتخاب این موضوع به سینماخانه گفت: “در ابتدا قصد داشتم نگاهی متفاوت به موضوع مادرانگی داشته باشم و به همین منظور به سمت این موضوع رفتم که مخاطب و تماشاگر که نمایش را می‌بیند، پس از پایان نمایش نگاهی متفاوت به مادرانگی و الگوی مادر بودن داشته باشد.”

نقش اصلی این نمایش را “علی شادمان” بازی می کند. بازیگر جوانی که با بازی در فیلم “م مثل مادر” مطرح شد و هم اکنون نیز سریال “دیوار به دیوار” با بازی وی در حال پخش می‌باشد. نمایش “سماعی زاده” چهارمین تجربه تئاتر وی می‌باشد.

در این نمایش علاوه بر علی شادمان؛ باران وقار کاشانی، شیدا خلیق، احمد کاوری، تینو صالحی، فرانک کلانتر، سالار کریم خانی، مهدی زندیه و توران کیایی به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از، مشاور هنری: احمد سلگی، طراح صحنه: سعید حسنلو، طراح فنی: علی کجباف، طراح لباس: آزاده قوام، طراح گریم: مونا جعفری، آهنگساز: مبین بهاروند، طراح گرافیک: وحید میثاقی، مدیر تولید: حسین ایرجی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حسین شاهیوند، منشی صحنه: غزاله الکائی، مدیر صحنه: امید جمشید پور، مدیر تبلیغات: علی ژیان (جارچی)، مشاور رسانه ای: مریم رودبارانی، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (فیلم نیوز)، ساخت تیزر هنری: شهاب نجفی، عکاس: اشکان مستی، ساخت تیزر تبلیغاتی: سجاد ایرانمنش و اشکان مستی

سینماخانه / فرشید حاجیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار