رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

خدمات ویژه اسنپ برای سفرهای هنری

سرویس درخواست خودروی اسنپ برای سفر به سالن های سینما و تئاتر تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است . اسنپ با همکاری سایت های سینما تیکت و تیوال در ایام ماه مبارک رمضان با در نظرگرفتن تخفیفات ویژه، امکان سفر راحت تری را برای هنر دوستان فراهم نموده است . سفر به سالن های […]

سرویس درخواست خودروی اسنپ برای سفر به سالن های سینما و تئاتر تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است .

اسنپ با همکاری سایت های سینما تیکت و تیوال در ایام ماه مبارک رمضان با در نظرگرفتن تخفیفات ویژه، امکان سفر راحت تری را برای هنر دوستان فراهم نموده است .

سفر به سالن های سینما

علاقمندان سینما در این ماه می توانند به ازای خرید بلیت از سینما تیکت، کد تخفیف ۳۰ درصدی( تا سقف ۵ هزار تومان) دریافت کنند. همچنین کاربرانی که اولین سفرشان با اسنپ را تجربه می کنند می‌توانند از کد تخفیف cinematicket استفاده نمایند تا از ۱۰۰ درصد تخفیف در هزینه سفر (تا سقف ۱۵ هزار تومان)  بهره‌مند شوند.

سفر به سالن های نمایش تئاتر

علاقمندان تئاتر در این ماه  می‌توانند به ازای خرید بلیت تئاتر از تیوال (تا سقف ۱۰ بار در ماه)، یک کد تخفیف ۳۰ درصدی (تا سقف ۳۰۰۰ تومان) از اسنپ دریافت کنند و برای رسیدن به محل اجرای برنامه‌های فرهنگی تیوال از اسنپ استفاده کنند.

این همکاری تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و کاربران می‌توانند پس از دریافت اسنپ و خرید بلیط تئاتر از تیوال، سفری ارزان‌تر به مقصد نمایش مورد نظر داشته باشند

 

 

اسنپ ( Snapp) نخستین سرویس درخواست خودروی  آنلاین در ایران است که از زمستان سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون در تهران، کرج، اصفهان ، شیراز و مشهد فعال است.

برای درخواست خودرو از طریق این نرم افزار، مسافران پس از مشخص نمودن مسیر سفر و مشاهده هزینه سفر، تقاضای خودرو کرده و این نرم افزار مسافرین را با نزدیکترین خودروهای موجود مرتبط ساخته و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد و راننده در صورت تمایل آن را تأیید می‌کند،مسافرین نیز می‌توانند موقعیت خودروی انتخابی را مشاهده کرده و از زمان رسیدن خودرو مطلع شوند. در اسنپ امکان پرداخت هزینه به هر دو صورت نقدی و غیرنقدی وجود دارد.

برای دریافت نرم افزار اسنپ می توانید به وب سایت اسنپ مراجعه نمایید .

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار