رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه برای اکران فیلم «ویلایی‌ها» در این گروه و اختصاص سانس فوق‌العاده اعلام آمادگی کرد. به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه، امیرحسین علم الهدی بیان کرد: گروه سینمایی هنر و تجربه آماده اختصاص سانس‌های فوق‌العاده خود در طول زمان به فیلم «ویلایی‌ها» است. او گفت: با توجه […]

مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه برای اکران فیلم «ویلایی‌ها» در این گروه و اختصاص سانس فوق‌العاده اعلام آمادگی کرد.

به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه، امیرحسین علم الهدی بیان کرد: گروه سینمایی هنر و تجربه آماده اختصاص سانس‌های فوق‌العاده خود در طول زمان به فیلم «ویلایی‌ها» است.

او گفت: با توجه به درخواست سازمان سینمایی و علی‌رغم مصوبه غیر قانونی شورای صنفی نمایش به عدم اکران  همزمان فیلم‌های هنری و تجربی که در گروه‌های سینمایی به اکران درآمده‌اند، سینمای هنر وتجربه آماده اختصاص سانس‌های فوق‌العاده خود در طول زمان  به این فیلم فرهنگی و متفاوت است.

فیلم «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده و در خلاصه داستان آن امده است: دوست نداشت من بیام اینجا… همیشه می‌گفت: بمون دَرسِت رو تموم کن، حیفه… گفتم: حیف از اون زمانیه که ما می تونیم کنار هم باشیم و نباشیم…

در «ویلایی‌ها» طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، با هنرمندی ثریا قاسمی و با حضور صابر ابر، بازیگران کودک فیلم امیر علی ایمان‌وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری بازی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار