رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

غلامرضا فرجی روز دوشنبه درباره تازه ترین تصمیمات شورای صنفی نمایش در جلسه امروز(دوشنبه) گفت: فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالحسن داوودی و نویسندگی فرید مصطفوی محصول سال ۱۳۸۷ است که سال گذشته پس از هشت سال توقیف مجوز نمایش گرفت. داستان فیلم درباره ارتباط شخصیت اصلی با زادگاه، خانواده و هویت گمشده‌اش […]

غلامرضا فرجی روز دوشنبه درباره تازه ترین تصمیمات شورای صنفی نمایش در جلسه امروز(دوشنبه) گفت: فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالحسن داوودی و نویسندگی فرید مصطفوی محصول سال ۱۳۸۷ است که سال گذشته پس از هشت سال توقیف مجوز نمایش گرفت.
داستان فیلم درباره ارتباط شخصیت اصلی با زادگاه، خانواده و هویت گمشده‌اش در شرایط اجتماعی است که فاصله بین انسان‌ها زیاد شده‌ است. این طرح با الهام از پژوهشی علمی که نشان می‌دهد لاکپشت‌های جزایر ایران پس از ۳۰ سال مهاجرت دوباره به زادگاهشان بر می‌گردند، به نگارش در آمده است.
عزت‌الله انتظامی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، پگاه آهنگرانی، بهرام رادان، مهدی سلوکی در کنار رناته بیلیب‌ترو، اولریکه کارگوس و هنده کلاین سه بازیگر خارجی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار