فروش بلیت این نمایش که از اول تیر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود از ساعت ۱۰ صبح ۲۷ خرداد در سایت تیوال آغاز خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت بلیت‌های این نمایش را با تخفیف‌های آن خریداری کنند.

در این نمایش رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، مهگل صفدری و اندیشه فولادوند ایفای نقش خواهند کرد. این نمایش تا پایان تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به تهیه کنندگی مجید رحیمی جعفری اجرا خواهد داشت.

«خانه‌ی بوشاسپ درازدست» یک بازیست. بازی‌ که بر محوریت‌ کابوس‌های معمول ما بنا می‌شود. این اثر با پیش فرض ما از یک نمایش در شکل معمول متفاوت است. نمایشی است که در آن امکانات رسانه‌های متنوعی مورد استفاده قرار گرفته است. «خانه بوشاسپ درازدست» ممکن است هر شب متفاوت باشد. مخاطب با انتخاب خود و ریختن تاس همه را به جهانی یکی از داستان‌ها می‌برد. در طول نمایش سه داستان بر اساس انتخاب مخاطبان اجرا می‌شود. احتمال کمی وجود دارد که مخاطب بتواند در دو شب حضور با سه داستان مشابه روبه‌رو شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:
مهدی حسنی (آهنگساز)، علی پناهی (ویدیو)، سارا بلبلی (چهره پرداز)، علی اتحاد (طراح هنری)، هدیه میرزاده (برنامه‌ریزی و پشتیبانی)، سعید هاشم زاده (دستیار کارگردان)، کتایون کیخسروی (مشاور رسانه‌ای)، مصطفی خیراندیشه (مدیر صحنه)، رامین اعلایی (دستیار تهیه) اشکان گله داری (گرافیک دیزاین)، نیما مرادی (عکاس)، سحر شمسی (دستیار عکاس)، محمد عزیزی (دستیار صحنه)

منبع: برنا