رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه‌کننده سریال «شهرزاد ۲» درباره بارگذاری غیرقانونی این سریال در سایت یوتیوب توضیحاتی ارایه کرد. امروز اولین قسمت از سریال «شهرزاد۲» ساخته حسن فتحی عرضه شد و مخاطبان توانستند آن را خریداری کنند. از سوی دیگر اما این سریال از طریق سایت یوتیوب نیز به صورت غیرقانونی بارگذاری و تا بعدازظهر امروز بیش از ۲۰ […]

تهیه‌کننده سریال «شهرزاد ۲» درباره بارگذاری غیرقانونی این سریال در سایت یوتیوب توضیحاتی ارایه کرد.

امروز اولین قسمت از سریال «شهرزاد۲» ساخته حسن فتحی عرضه شد و مخاطبان توانستند آن را خریداری کنند. از سوی دیگر اما این سریال از طریق سایت یوتیوب نیز به صورت غیرقانونی بارگذاری و تا بعدازظهر امروز بیش از ۲۰ هزار بار دیده شد.

طی تماسی که با سیدمحمد امامی تهیه کننده و سرمایه گذار این سریال داشتیم درباره این مساله پرسیدیم و متوجه شدیم که سریال از ۸ صبح امروز دوشنبه ۲۹ خرداد در بازار توزیع شده است.

محمد امامی تهیه کننده سریال «شهرزاد» درباره توزیع و عرضه قسمت اول این سریال که امروز به بازار آمد و از طریق سایت یوتیوب عرضه شده است، گفت: ما تمام تمهیدات لازم را برای اینکه دانلود و بارگذاری غیرقانونی سریال انجام نشود، ترتیب دادیم. با این حال باز هم نمی توان از همه موارد غیرقانونی ممانعت کرد و در همه دنیا هم نمی توان ۱۰۰ درصد جلوی چنین اتفاقاتی را گرفت.

وی درباره اینکه چگونه قرار است از دانلود غیرمجاز سریال جلوگیری شود، اظهار کرد: ما حتی مجوز اف بی آی وارنینگ «FBI WARNING» را هم گرفته ایم که در ایران فقط فیلم «فروشنده» آن را داشت. حتی در دنیا که از این امکان بهره می برند بیشتر به سمت سیستم های فرهنگی پیش رفته اند تا سیستم های پلیسی و امنیتی و برای مردم فرهنگسازی می شود که این کالا هم مثل کالاهای تجاری دیگر خریداری شود.

امامی در پایان درباره تمهید دیگری که اندیشیده شده است، اظهار کرد: ما توافقی با سایت یوتیوب داریم که براین اساس وقتی به آنها گزارش شود سریال را برمی دارند و در این باره هم هر بار که این اقدام صورت بگیرد ما با مسئولان یوتیوب صحبت می کنیم تا سریال را از روی سایت بردارند.

علی نصیریان، ابوالفضل پورعرب، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار از بازیگران فصل اول «شهرزاد» بودند که سال گذشته در شبکه نمایش خانگی عرضه شد و مخاطبان بسیاری پیدا کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار