رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم «امروز» ساخته رضا میرکریمی همچنان به اکران خود در پاریس و چند شهر دیگر فرانسه ادامه می‌دهد. فیلم «امروز» اکران خود در سینماهای فرانسه را توسط کمپانی «ZooTrope Films» از تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) آغاز کرد و در ابتدا در چندین سالن سینمایی در شهر پاریس و حومه پاریس به روی پرده رفت. […]

فیلم «امروز» ساخته رضا میرکریمی همچنان به اکران خود در پاریس و چند شهر دیگر فرانسه ادامه می‌دهد.

فیلم «امروز» اکران خود در سینماهای فرانسه را توسط کمپانی «ZooTrope Films» از تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) آغاز کرد و در ابتدا در چندین سالن سینمایی در شهر پاریس و حومه پاریس به روی پرده رفت.

ساخته میرکریمی در ادامه اکران خود در سایر شهرهای فرانسه شامل «برست»، «رِن»، «گرونوبل» و «مون پلیه» به روی پرده رفت و این فیلم هم‌اکنون در چند سینمای پاریس و همچنین سینمای شهرهای «روان»، «تولوز»، «لیون» و «سن مارتن» به روی پرده است.

فیلم «امروز» اولین حضور بین‌المللی خود را در جشنواره‌ فیلم «تورنتو» تجربه کرد و سپس در جشنواره فیلم «رباط» مراکش موفق به کسب سه جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد برای پرویز پرستویی شد.

«امروز» با عنوان «UN JOUR NOUVEAU» (یک روز نو) در فرانسه اکران شده است.

این فیلم در ادامه راهی جشنواره فیلم «تسالونیکی» یونان و «استکهلم» سوئد و «روتردام» شد و پس از آن در هجدهمین دوره جشنواره شب‌های سیاه تالین در کشور استونی موفق به کسب جایزه فیپرشی و همچنین جایزه کلیسای جهانی شد و پس از آن نیز در چندین رویدادسینمایی دیگر از جمله جشنواره فیلم «تسالونیکی» یونان، «استکهلم» سوئد، شب‌های سیاه تالین در کشور استونی، جشنواره‌های فیلم «گوا» در هند، «تفلیس» گرجستان، جشنواره فیلم «پالم اسیرینگز» آمریکا، جشنواره فیلم استانبول ترکیه، جشنواره مونیخ آلمان و … نیز به نمایش گذاشته شد.

پخش بین‌المللی فیلم «امروز» بر عهده نسرین میرشب است و در آن پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی به ایفای نقش می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار