رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی “جاودانگی” در جدیدترین حضور بین‌المللی‌اش در بخش مسابقه جشنواره ایسچیای ایتالیا با هشت فیلم دیگر به رقابت خواهد پرداخت. بر اساس خبر رسیده، این فیلم به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی اخیرا نیز به جشنواره مونیخ آلمان راه پیدا کرده بود. پلان-سکانس ١۴۵ دقیقه ای “جاودانگی” تاکنون در جشنواره‌های «رم» […]

فیلم سینمایی “جاودانگی” در جدیدترین حضور بین‌المللی‌اش در بخش مسابقه جشنواره ایسچیای ایتالیا با هشت فیلم دیگر به رقابت خواهد پرداخت.

بر اساس خبر رسیده، این فیلم به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی اخیرا نیز به جشنواره مونیخ آلمان راه پیدا کرده بود.

پلان-سکانس ١۴۵ دقیقه ای “جاودانگی” تاکنون در جشنواره‌های «رم» ایتالیا، «تک پلان» کرواسی، «هانوی» ویتنام، «جوگجا»ی اندونزی و «ترانسیلوانیا»ی رومانی به نمایش درآمده است.  تمام اتفاقات اولین فیلم بلند مهدی فرد قادری در شبی بارانی در قطار رُخ می‌دهد و در ادامه فیلم‌های کوتاه پلان-سکانس این کارگردان از جمله «تناوب»، «دایره‌های معکوس» و «ماجرای یک شب بارانی» ساخته شده است.

بر اساس این خبر، فیلم‌های فرد قادری تاکنون در بیش از ۶۰ جشنواره بین‌المللی به نمایش درآمده و موفق به دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌اند.   عرضه و پخش بین‌المللی “جاودانگی” به عهده محمد اطبایی – مستقل‌های ایرانی – است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار