رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نسخه بلوری فیلم «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا در سومین دهه تیرماه در مراکز فروش محصولات ویژه فرهنگی نظیر شهرکتاب‌ها و مراکز تخصصی عرضه محصولات سمعی و بصری توزیع می شود. به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، از ویژگی های نسخه بلوری «بادیگارد» که با حجم ۵۰ گیگابایت آماده‌ عرضه می […]

نسخه بلوری فیلم «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا در سومین دهه تیرماه در مراکز فروش محصولات ویژه فرهنگی نظیر شهرکتاب‌ها و مراکز تخصصی عرضه محصولات سمعی و بصری توزیع می شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، از ویژگی های نسخه بلوری «بادیگارد» که با حجم ۵۰ گیگابایت آماده‌ عرضه می شود وجود منوهای مختلف، زیرنویس‌های چندزبانه برای تمامی آیتم‌ها، کلیپ‌های معرفی هر بخش و کیفیت تصویری بسیار بالا برای علاقمندان حرفه‌ای سینما است.

علت تأخیر در عرضه این نسخه که ابتدا قرار بود پاییز سال گذشته روانه بازار شود طراحی برنامه‌های ویژه و برای اولین‌بار تجربه شده در سینمای ایران در قالب بلوری است. به‌طور مثال بیننده می تواند در حین تماشای یک قسمت همزمان وارد منوهای دیگر شده و از سایر آیتم‌ها نیز استفاده کند. کیفیت تصویری ارائه شده در این بلوری هم برای فیلم اصلی و هم برای سایر بخش‌ها همچون پشت‌صحنه، مصاحبه‌های تخصصی، عکس‌ها، فیلم به روایت کارگردان و…  فراتر از کیفیت تصویری نسخه‌های دی‌وی دی نمایش خانگی است و با کیفیت اصلی نسخه دیجیتال در پرده سالن‌های مدرن برابری می کند.

فیلم سینمایی «بادیگارد» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج بوده و توسط مؤسسه سینما ۲۴ (هنر اول) عرضه و توزیع می‌ شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار