رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با نزدیک شدن به زمان اکران و نمایش عمومی فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت ، کمپین تبلیغاتی سینماتوگراف رسما آغاز به کار کرد و پوستر متحرک آن برای رسانه ها رونمایی شد. به نقل از روابط عمومی اثر، «تو ارزش روزهای زندگی رو به […]

با نزدیک شدن به زمان اکران و نمایش عمومی فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت ، کمپین تبلیغاتی سینماتوگراف رسما آغاز به کار کرد و پوستر متحرک آن برای رسانه ها رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی اثر، «تو ارزش روزهای زندگی رو به اندازه من نمیدونی»؛ از دیالوگهای فیلم به قلم نگار آذربایجانی است که نماد فیلم به شمار می رود و به همراه لوگو تایپ فارسی ، انگلیسی «فصل نرگس» توسط سیروس سلیمی خطاطی و طراحی شده است.
یکتا ناصر ، ریما رامین فر ، پژمان بازغی و امیر آقایی بازیگران اصلی فیلم به شمار می روند و حضور چهره هایی همچون ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی ، صالح میرزاآقایی ،شیرین اسماعیلی ، شبنم گودرزی و گوهر خیراندیش ترکیب بازیگران«فصل نرگس» را تشکیل می دهند.
گفتنی است پوستر متحرک این فیلم با بخشی از موسیقی تیتراژ پایانی، توسط حمیدرضا اسحاقی طراحی و اجرا شده است ،همچنین مشاور رسانه ای منصوره بسمل و مدیر تبلیغات مجازی فصل نرگس ؛ آریان امیر خان هستند .

«فصل نرگس» در سال ١٣٩۴ تولید شد و اولین بار در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش درآمد و در نیمه اول مرداد ماه پس از پایان اکران فیلم «رگ خواب» در سینماهای کل کشور اکران عمومی خواهد شد .
حمیدرضا عارف سرمایه گذار و مجری طرح فیلم است و بنیاد سینمایی فارابی و موسسه فرهنگی هنری آوای هنر سلامت نیز با توجه به ارزشهای محتوایی و درون متنی این اثر پس از ساخت و تولید اقدام به مشارکت در فیلم فصل نرگس نمودند.
پخش کننده داخلی فصل نرگس موسسه بهمن سبز ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سینمای سرگروه نمایش دهنده فیلم سینما استقلال است.
«فصل نرگس »روایت عاشقانه ای از زندگی است .

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار