رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رهبر قنبری کارگردان «نسترن های وحشی» بیان کرد که پخش بین المللی این اثر به بنیاد سینمایی فارابی رسیده است. رهبر قنبری کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نسترن های وحشی» گفت: در حال حاضر مشغول مذاکره با حوزه هنری برای پخش این فیلم سینمایی هستیم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم البته پخش […]

رهبر قنبری کارگردان «نسترن های وحشی» بیان کرد که پخش بین المللی این اثر به بنیاد سینمایی فارابی رسیده است.

رهبر قنبری کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نسترن های وحشی» گفت: در حال حاضر مشغول مذاکره با حوزه هنری برای پخش این فیلم سینمایی هستیم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم البته پخش بین المللی آن را بنیاد سینمایی فارابی بر عهده گرفته است.

وی افزود: هنوز برای زمان اکران «نسترن های  وحشی» تصمیمی نگرفته ایم، اما به نظرم این فیلم می تواند با مخاطبان خود در هر زمانی ارتباط برقرار کند.

قنبری در پایان گفت: من در این اثر سعی کردم واقعیت ها را درباره موقعیت آموزش و تربیت بخشی از دانش آموزان بگویم و به نظرم خانواده ها برای اینک فرزندانشان خوب رشد کنند، بهتر است این فیلم را ببینند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان: رهبر قنبری، مدیر فیلمبرداری: فریدون شیردل، تدوین: مهران کرمی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر رحمت حیدری، مدیر صدابرداری: محمد حبیبی، مدیر تولید: محمدرضا شرف الدین، مدیر تدارکات: امیرهوشنگ فراهانیان، طراح صحنه و لباس: شیرین اتفاق، طراح گریم: امیر صفادل، مجری گریم: مرضیه رهنما، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، بازیگران اصلی: داوود رضایی، نگین غفاری، پدرام پورعباسی، حسام شجاعی، مهران کرمی و سایر بازیگران: لیلا شعبانی، افضل پزشک، عاطفه صرفه جو، محمد رسول رازقی و نگار شاه کرمی.

در خلاصه داستان «نسترن های وحشی» آمده است: معلمی که تلاش دارد تا مدرسه خود را از خطر تعطیلی در امان نگه دارد به دنبال دانش آموزان غایب خود می رود تا سرنوشت آن ها را پیگیری کند …

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار