همچنین همزمان با اجرای این فیلم‌تاتر نمایشگاهی از آثار عکاسی علی نیک‌رفتار در تالار وحدت در معرض دید مخاطبان است. علی نیک‌رفتار مجموعه‌ای از عکس‌های صحنه و پشت‌صحنه «آینه‌های روبرو» را که شامل ۳۳ نما از این فیلم‌تاتر است به تصویر کشیده. احسان برآبادی هم پوستری را برای این نمایشگاه عکس طراحی کرده است.

«آینه‌های روبرو» به کارگردانی محمد رحمانیان و به تهیه‌کنندگی اجرایی آزیتا موگویی در دو هفته گذشته با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شد.

فیلم‌تاتر «آینه‌های روبرو» هر شب ساعت ١٨:٣٠ در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این فیلم‌تاتر می‌توانند به سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com مراجعه کنند.

حبیب رضایی، بهنوش طباطبایی، رویا تیموریان، رویا بختیاری، احسان کرمی، علی تاجمیر، یاسر خاسب، نوشین اعتماد، سامان مظلومی، آلاله زارع طلب، مهدی بهرام بیگی، الهه حسینی و … در نمایش «آینه‌های روبرو» به ایفای نقش می‌پردازند.

داریوش ارجمند، بهزاد فراهانی، هومن برق نورد، علیرضا مجلل، علی عمرانی، پرویز پور حسینی، مجید مظفری، شقایق فراهانی، رضا بابک، حمید امجد، هدایت هاشمی، مهران احمدی، افشین هاشمی، سیامک اطلسی، داوود فتحعلی بیگی، قربان نجفی، فهیمه رحیم‌نیا، پرستو رحمانیان و … بازیگران فیلم «آینه‌های روبرو» هستند.

فیلمنامه «آینه‌های روبرو» سال ۱۳۵۹ توسط بهرام بیضایی نوشته شد اما هیچ‌گاه امکان ساخته‌شدن این فیلم فراهم نشد. «آینه‌های روبرو» تنها اثر استاد بیضایی است که مستقیم به مسایل مربوط به انقلاب ایران در سال ۵۷ می‌پردازد و در ذات خود یکی از عاشقانه‌ترین آثار بیضایی است . نوشتن فیلمنامه «آینه‌های روبرو» شاید بخشی از پاسخ بیضایی به این پرسش بوده که اساسا چرا در سال ۵۷ در ایران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

منبع: برنا