رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم مهرداد غفارزاده سرانجام پس از دو سال انتظار در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود. مهرداد غفارزاده کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» گفت: این فیلم پس از دو سال انتظار و پس از حضور در جشنواره‌های معتبر جهانی و دریافت جوایز متعدد قرار است آبان ماه در گروه هنر […]

فیلم مهرداد غفارزاده سرانجام پس از دو سال انتظار در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» گفت: این فیلم پس از دو سال انتظار و پس از حضور در جشنواره‌های معتبر جهانی و دریافت جوایز متعدد قرار است آبان ماه در گروه هنر و تجربه اکران شود.

وی افزود: انتظار داشتیم این فیلم زودتر روی پرده سینماها برود و با توجه به جوایز و افتخاراتی که در جشنواره‌های خارجی و جشنواره کودک به دست آورده است از حمایت‌های همه جانبه‌ای برخوردار شود تا اکران بهتری داشته باشیم.

این کارگردان اضافه کرد: با توجه به نوع فضایی که خود اثر دارد، هنر و تجربه گروه ویژه و مناسبی جهت اکران «دریا و ماهی پرنده» است و از این بابت خوشحالیم و امیدواریم مخاطب لذت کافی را ببرد.

این فیلم سینمایی در جشنواره‌هاى مسکو، بوسان، شارجه، هند، لندن، ویکتوریاى کانادا، موندنس آمریکا، زلین، اسپانیا، سینه کوئیست آمریکا و جشنواره نوجوان همدان حضور داشته و در جشنواره مسکو «جایزه منتقدین»، در موندنس آمریکا «بهترین فیلم»، در اسپانیا «بهترین بازیگر نوجوان» و در جشنواره همدان از سوى داوران نوجوان بهترین فیلم شناخته شد.

فیلم «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان، بازیگرانی از جمله نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح و… در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار