رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اولین پوستر «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته در آستانه اکران عمومی رونمایی شد. پوستر فیلم سینمایی «خانه دختر» پیش از اکران عمومی آن منتشر شد و همچنین روابط عمومی فیلم، تاریخ اکران آن را از چهارشنبه هفته جاری، ۱۹ مهرماه اعلام کرد. این درحالی است که به تازگی […]

اولین پوستر «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

پوستر فیلم سینمایی «خانه دختر» پیش از اکران عمومی آن منتشر شد و همچنین روابط عمومی فیلم، تاریخ اکران آن را از چهارشنبه هفته جاری، ۱۹ مهرماه اعلام کرد.

این درحالی است که به تازگی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با آنا، از عدم ثبت قرارداد فیلم در شورا خبر داده بود. با این حال اکران قطعی این فیلم احتمالا در جلسه فردا، دوشنبه شورا مشخص شود.

«خانه دختر» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد اما به دلیل مشکلات محتوایی و برخی اصلاحیه‌ها تاکنون نتوانسته بود روی پرده برود. با این حال به تازگی کمیته بررسی فیلم‌های توقیفی، خبر از رفع توقیف آن داده است.

حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، امیر علی نبویان، نسیم ادبی، پردیس احمدیه، نادر فلاح و رویا تیموریان از بازیگران «خانه دختر» هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مرتضی قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

از عوامل تولید «خانه دختر» می توان به کارگردان: شهرام شاه حسینی، نویسنده: پرویز شهبازی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، صدابردار: منصور شهبازی، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، دستیار تهیه: فرهاد کابائی، جانشین تولید: محمود اتحادی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حسین خضوعی، دستیار برنامه ریز: علیرضا شایسته، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: امید صالحی، گروه کارگردانی: صادق اسفندیاری، آزاده سریری و تهیه کننده محمد شایسته اشاره کرد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار