رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده در بخش رسمى شصت و یکمین فستیوال فیلم لندن BFI به نمایش درآمد. این فیلم که نخستین تجربه تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر است، در روز دهم اکتبر در سینما Curzon و یازدهم اکتبر در سینما VUE West End که از سینماهای معروف و شناخته شده لندن هستند به نمایش […]

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده در بخش رسمى شصت و یکمین فستیوال فیلم لندن BFI به نمایش درآمد.

این فیلم که نخستین تجربه تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر است، در روز دهم اکتبر در سینما Curzon و یازدهم اکتبر در سینما VUE West End که از سینماهای معروف و شناخته شده لندن هستند به نمایش درآمد.

این فیلم در بخش love فستیوال فیلم لندن ۲۰۱۷ حضور داشت و در هر دو نمایش، با اقبال مخاطبان روبرو شد.در این نمایش‌ها، مستانه مهاجر تهیه کننده فیلم به عنوان نماینده عوامل حضور داشت و توضیحاتی را درباره آیدا پناهنده و عاشقانه‌ای که در بستر «اسرافیل» روایت می‌شود، بیان کرد.

مهاجر در معرفی فیلم و درباره همکاری‌اش با پناهنده گفت: برای من کار کردن در کنار آیدا پناهنده خیلی لذت بخش بود. سختی‌ای که در مسیر برای من وجود داشت، همان سختی‌های کار بود. برای من شرایط و مسائلی پیش نیامد که بگویم چون زن هستم با این اتفاق‌ها روبرو شده‌ام.

 نوع روایت عشق در بستری کاملا شرقی، از مهمترین مواردی بوده که پس از نمایش «اسرافیل» به آن اشاره شده است.همچنین هدی زین العابدین نیز در نمایش‌های این فیلم حضور داشت و درباره نقش خود با مخاطبان و رسانه‌ها گفت‌وگو کرد. ‌کمپانی Dream Lab Films به مدیریت نسرین میرشب، پخش جهانی «اسرافیل» را بر عهده دارد.

فستیوال فیلم لندن مهمترین رویداد سینمایی بریتانیا و از تاثیرگذارترین فستیوال‌های سینمایی دنیا محسوب شده که هر ساله در ماه اکتبر، توسط انستیتوی فیلم بریتانیا برگزار می‌شود.

این فستیوال به عنوان ویترینی برای عرضه بهترین و خلاقانه‌ترین آثار سینمای دنیا شناخته مى‌شود. جشنواره فیلم لندن در کنار اکران فیلم‌های روز و برگزاری فرش قرمزها، به کشف و معرفی استعدادهای نوظهور، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی می‌پردازد.

«اسرافیل» درامی درباره چالش‌ها، نیازهای عاطفی و روابط انسانی است که فیلمنامه آن توسط ارسلان امیری و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است.

هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی بازیگران اصلی و على عمرانى، سهیلا رضوى، پوریا رحیمى‌سام و سودابه جعفرزاده دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار