رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

پیش فروش بلیت‌های فیلم سینمایی «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی که قرار است از چهارشنبه ۲۶ مهر ماه به اکران عمومی درآید، آغاز شد. فیلم سینمایی «خفه‌گی» به عنوان آخرین ساخته فریدون جیرانی که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با استقبال مخاطب نیز روبه‌رو شد، با صدور پروانه نمایش قرار […]

پیش فروش بلیت‌های فیلم سینمایی «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی که قرار است از چهارشنبه ۲۶ مهر ماه به اکران عمومی درآید، آغاز شد.

فیلم سینمایی «خفه‌گی» به عنوان آخرین ساخته فریدون جیرانی که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با استقبال مخاطب نیز روبه‌رو شد، با صدور پروانه نمایش قرار است از چهارشنبه این هفته؛ ۲۶ مهر ماه اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کند.

از این رو پیش فروش بلیت‌های این فیلم سینمایی از صبح امروز در سایت‌های خریداری بلیت سینما آغاز شده است. «خفه‌گی» در هفته نخست اکران در سینماهای «کوروش»، «آزادی»، «مگامال»، «زندگی» و «سروش تهران» اکران خواهد شد.

بر اساس این خبر، هفته گذشته پوستر این فیلم سینمایی با طرحی از عرفان بهکار رونمایی شد.

«خفه‌گی» با بازی نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، غلامحسین لطفى، احسان امانى، اسدالله یکتا. ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایى داستان صحرا مشرقی پرستار یک بیمارستان روانی است که مسعود سازگار همسر خود را که ظاهرا دیوانه شده در این بیمارستان بستری می‌کند. صحرا مشرقی وقتی با همسر مسعود آشنا می‌شود، پی به حقایقی عجیب از زندگی آنها می‌برد و ناخواسته وارد ماجراهایی می‌شود …

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار