رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

همایون ارشادی پس از تماشای نمایش «خاتون» گفت: تجربیات خوبی در تئاتر داشته‌ام و همچنان هم دوست دارم در تئاتر فعالیت کنم. به‌تازگی هم پیشنهادهایی برای بازی در تئاتر داشته‌ام. همایون ارشادی بعد از تماشای نمایش «خاتون» گفت: «خاتون» نمایش خوبی است و به گروه اجرایی نمایش خسته نباشید می‌گویم؛ اما ویژگی بارز این اثر […]

همایون ارشادی پس از تماشای نمایش «خاتون» گفت: تجربیات خوبی در تئاتر داشته‌ام و همچنان هم دوست دارم در تئاتر فعالیت کنم. به‌تازگی هم پیشنهادهایی برای بازی در تئاتر داشته‌ام.

همایون ارشادی بعد از تماشای نمایش «خاتون» گفت: «خاتون» نمایش خوبی است و به گروه اجرایی نمایش خسته نباشید می‌گویم؛ اما ویژگی بارز این اثر بر توانمندی بازیگرانش استوار است که بسیار خوب و موفق روی صحنه ظاهر شدند و باید به ایشان تبریک گفت.

وی همچنین از علاقه‌ خود برای حضور بر صحنه‌ تئاتر خبر داد و خاطرنشان کرد: تجربیات خوبی در تئاتر داشته‌ام و همچنان هم دوست دارم در تئاتر فعالیت کنم. به‌تازگی هم پیشنهادهایی برای بازی در تئاتر داشته‌ام که به‌خاطر مشغولیتم در سینما نتوانستم به آن‌ها پاسخ دهم.

این بازیگر سینما و تئاتر ادامه داد: کسی که تئاتر کار می‌کند یعنی عشق به هنر نمایش دارد؛ چرا که دستمزد کار تئاتر حتی یک دهم کارهای سینمایی هم نیست. با این‌حال، دنیای تئاتر، دنیای خارق‌العاده‌ای است که همه را مجذوب می‌کند.

همایون ارشادی گفت: بازیگری در تئاتر، مقوله‌ متفاوتی با بازیگری در سینماست. در تئاتر حتی انگشتان پای بازیگر هم در معرض دید است و بازیگر، نفس به نفس تماشاگر به ایفای نقش می‌پردازد. فعالیت در تئاتر از علاقه‌مندی‌های من است. حتما در فرصت مناسب دوباره در تئاتر به صحنه خواهم رفت.

گفتنی است نمایش «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم‌بخش تا ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اندیشه حوزه هنری میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.

جلیل فرجاد، صفا آقاجانی، افشین سنگ‌چاپ، سیروس اسنقی، بهار ارجمند، علی برجی، زهرا اویسی و کیمیا ملائی از جمله بازیگران این نمایش هستند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار