رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

فیلم «A157» محصول سازمان سینمایی حوزه هنری بهترین مستند جشنواره بین‌المللی «مذاهب امروز» کشور ایتالیا شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری ، فیلم مستند «A157» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور و از تولیدات «مرکز مستند سوره» وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری که در بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم […]

فیلم «A157» محصول سازمان سینمایی حوزه هنری بهترین مستند جشنواره بین‌المللی «مذاهب امروز» کشور ایتالیا شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری ، فیلم مستند «A157» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور و از تولیدات «مرکز مستند سوره» وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری که در بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مذاهب امروز» کشور ایتالیا شرکت کرده بود به عنوان بهترین مستند این جشنواره شناخته شد.

بهروز نورانی‌پور کارگردان مستند «A157» که به دلیل فیلمبرداری پروژه جدید خود در مراسم اختتامیه شرکت نکرده بود برای حاضرین در مراسم پیام ویدئویی ارسال کرد.

مستند «A157» تاکنون جوایز بسیاری را در داخل کشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینما حقیقت و … کسب نموده و پیش از این جایزه اصلی جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Zeichen der Nach» آلمان ، جایزه فیلم منتخب از نگاه تماشاگران جشنواره «Chambéry» فرانسه، جایزه بهترین مستند جشنواره «واچ داکز» لهستان و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم «سینیه دو نویی» فرانسه را نیز از آن خود کرده است.

بیستمین جشنواره بین‌المللی «مذاهب امروز» از ۲۲ الی ۳۰ مهرماه در شهر تِرِنتو کشور ایتالیا برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار