رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم «ناپدید شدن» به بخش رقابتی اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم «بوردو» در کشور فرانسه راه یافت. فیلم سینمایی «ناپدید شدن» به کارگردانی علی عسگری، نویسندگی فرنوش صمدی و علی عسگری، تهیه‌کنندگی پوریا حیدری اوره و علی صداریی در بخش مسابقه فیلم‌های بلند ششمین دوره جشنواره «بوردو» فرانسه به روی پرده می‌رود. «ناپدید شدن» در هفتمین […]

فیلم «ناپدید شدن» به بخش رقابتی اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم «بوردو» در کشور فرانسه راه یافت.

فیلم سینمایی «ناپدید شدن» به کارگردانی علی عسگری، نویسندگی فرنوش صمدی و علی عسگری، تهیه‌کنندگی پوریا حیدری اوره و علی صداریی در بخش مسابقه فیلم‌های بلند ششمین دوره جشنواره «بوردو» فرانسه به روی پرده می‌رود.

«ناپدید شدن» در هفتمین حضور بین المللی‌اش در این رویداد سینمایی با فیلم‌هایی از کشورهای فرانسه، انگلیس، تونس، برزیل، ترکیه، آرژانتین، شیلی، هلند، پرتغال، آلمان و بلغارستان رقابت می‌کند.

این فیلم پیش از این در جشنواره‌های ونیز، تورنتو، زوریخ، همپتون، ریکیاویک و فیومیچینو به نمایش گذاشته شده و موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیومیچینو ایتالیا برای صدف عسگری شده است.

در خلاصه داستان فیلم «ناپدید شدن» آمده است: “در یک شب سرد زمستانی زوجی جوان با مشکل جدی رو به رو شده‌اند و تنها چند ساعت برای حل این مشکل زمان دارند. در حالی که آنها قصد دارند این ماجرا را از خانواده‌های خود پنهان کنند، رابطه‌اشان نیز وارد بحران می‌شود”.

صدف عسگری، امیررضا رنجبران، نفیسه زارع، سحر ستوده و محمد حیدری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوردو از تاریخ ۱۸ تا ۲۵ اکتبر (۲۶ مهر تا سوم آبان‌ماه) برگزار میشود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار