رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم مزد خطر (on the line) به کارگردانی سید جواد میرآقازاده، موفق به حضور در فستیوال هنری cinerail 2017  در کشور پرتغال شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، فیلم مزد خطر (on the line) به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد میرآقازاده، موفق به حضور […]

فیلم مزد خطر (on the line) به کارگردانی سید جواد میرآقازاده، موفق به حضور در فستیوال هنری cinerail 2017  در کشور پرتغال شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، فیلم مزد خطر (on the line) به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد میرآقازاده، موفق به حضور در فستیوال هنری cinerail 2017  در کشور پرتغال شد.

داستان این فیلم به حادثه مانور یکی از مأمورین مانور ایستگاه مرکزی راه آهن تهران می پردازد  ودر ۱۵ دقیقه ساخته شده است.

این فیلم چهارشنبه ۸ آذرماه (۲۹ November )در شهر لیزبون پایتخت کشور پرتغال به نمایش در می آید.

CINERAIL  معتبرترین جشنواره فیلم راه آهن در دنیا است. بیست و دومین دوره این فستیوال با همکاری اتحادیه بین الملل راه آهن ها (uic ) و به میزبانی پرتغال از ۲۷ تا ۲۹ نوامبر ۲۰۱۷ در لیسبون پایتخت این کشور برگزار می شود.

یاد آور می شود؛ میر آقازاده علاوه بر کارگردانی در حوزه عکاس، تصویر برداری و تدوینگری فعالیت می کند و پیش تر نیز این کارگردان؛ تولید هفت اثر مستند داستانی با مضمون راه آهن، تاریخ و ادبیات را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار