رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه آی‌فیلم که آخر هفته‌ها برای مخاطبانش فیلم‌های شاخص سینمایی ایرانی را به‌ نمایش می‌گذارد، فیلم‌های «یه حبه قند» و «آپارتمان شماره ۱۳» را به ترتیب برای مخاطبان کانال انگلیسی و عربی درنظرگرفته است. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم‌های سینمایی «آپارتمان شماره ۱۳» و «یه حبه قند»۱۰ و ۱۱ […]

شبکه آی‌فیلم که آخر هفته‌ها برای مخاطبانش فیلم‌های شاخص سینمایی ایرانی را به‌ نمایش می‌گذارد، فیلم‌های «یه حبه قند» و «آپارتمان شماره ۱۳» را به ترتیب برای مخاطبان کانال انگلیسی و عربی درنظرگرفته است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم‌های سینمایی «آپارتمان شماره ۱۳» و «یه حبه قند»۱۰ و ۱۱ آذر از کانال‌های عربی و انگلیسی این شبکه با زیرنویس عربی و انگلیسی پخش خواهندشد.
«آپارتمان شماره ۱۳» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یدالله صمدی، نویسندگی حسن قلی‌زاده و علیرضا خمسه است و در سال۱۳۷۰ در سینماهای ایران اکران شده است.
در قصه این فیلم آمده است: ماشاءالله ایرانمنش از کرمان راهی پایتخت می‌شود تا ارث پدری اش، آپارتمان شماره ۱۳ را بفروشد و کارگاه تراشکاری کارفرمای خود را در زادگاهش خریداری و با دختر محبوبش ازدواج کند؛ اما آپارتمان به دلیل وجود ساکنان مجتمع که آدم‌های بدقلقی هستند فروش نمی‌رود.
علیرضا خمسه، جمشید اسماعیل‌خانی، کتایون ریاحی، مریم معترف، صدیقه کیانفر، نیلوفر محمودی، سیروس گرجستانی، اکبر دودکار، ابراهیم آبادی، ناصر لقایی، مهین بوجار، شعبان رنگی‌وند، فاطمه دانش‌زاد و بنفشه صمدی بازیگران «آپارتمان شماره ۱۳» بوده‌اند.
«آپارتمان شماره ۱۳»جمعه ۳ آذر ساعت ۲۲:۰۰ به وقت مکه( ۲۲:۳۰ به وقت تهران) روی آنتن قرار می‌گیرد و تکرار آن در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد پخش خواهدشد.
بر اساس این گزارش، «یه حبه قند» ششمین فیلم سینمایی رضا میرکریمی است که در سال ۱۳۸۹ساخته شده و در جشنواره‌های داخلی و خارجی نامزد و برنده جوایز بسیاری شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: سکوت خانه باغ قدیمی و سرسبز با ورود مهمانانی در هم می‌شکند. ۴ دختر این خانه همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان، پسندیده به یاری مادر شتافته‌اند…
بازیگرانی همچون رضا کیانیان، پریوش نظریه، سعید پورصمیمی، اصغر همت، نگار جواهریان، شمسی فضل‌اللهی، هدایت هاشمی و ریما رامین‌فر در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
«یه حبه قند» شنبه ۴ آذر ساعت ۰۱:۳۰به وقت تهران ( ۲۲:۰۰ به وقت GMT) پخش خواهدشد و تکرار آن در ساعت‌های ۰۷:۳۰، ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز بعد خواهدبود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار