رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره جشنواره فیلم و عکس راه آهن؛ فیلم “راه آهن ایران و گردشگری” به کارگردانی علیرضا اخوان دیلمی به بخش رقابتی جشنواره CINERAL  پرتغال راه یافت. این فیلم در ژانر مستند و به مدت ۱۷ دقیقه به معرفی جاذبه های گردشگری ایران واقع در نزدیکی ایستگاه […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره جشنواره فیلم و عکس راه آهن؛ فیلم “راه آهن ایران و گردشگری” به کارگردانی علیرضا اخوان دیلمی به بخش رقابتی جشنواره CINERAL  پرتغال راه یافت.

این فیلم در ژانر مستند و به مدت ۱۷ دقیقه به معرفی جاذبه های گردشگری ایران واقع در نزدیکی ایستگاه های راه آهن شمال می پردازد.

اخوان کارگردان فیلم در این خصوص گفت: سعی داشتم تا با ساخت این فیلم به معرفی فرصت های گردشگری موجود در حوزه ریلی بپردازم و توجه بخش خصوصی و خارجی را به سمت حوزه گردشگری ایران که در مقایسه با سایر جهان کمتر توجه شده است، جلب کنم.

CINERAIL  معتبرترین جشنواره فیلم راه آهن در دنیا است. بیست و دومین دوره این فستیوال با همکاری اتحادیه بین الملل راه آهن ها (uic ) و به میزبانی پرتغال از ۲۷ تا ۲۹ نوامبر ۲۰۱۷ در لیسبون پایتخت این کشور برگزار می شود.

گفتنی است؛ هنرمندان برای شرکت در دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایتrailway90.rai.ir  اقدام به ثبت نام نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار