رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

روح الله حجازی در تلاش است که «اتاق تاریک‌»اش را در جشنواره فجر به نمایش بگذارد. مراحل فنى فیلم سینمایى «اتاق تاریک» جدید‌ترین ساخته سینمایى روح الله حجازى به روزهاى پایانى رسیده تا فیلم براى حضور در سى و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده شود. کارن همایونفر از مدتى قبل و در سومین همکارى‌اش با […]

روح الله حجازی در تلاش است که «اتاق تاریک‌»اش را در جشنواره فجر به نمایش بگذارد.

مراحل فنى فیلم سینمایى «اتاق تاریک» جدید‌ترین ساخته سینمایى روح الله حجازى به روزهاى پایانى رسیده تا فیلم براى حضور در سى و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

کارن همایونفر از مدتى قبل و در سومین همکارى‌اش با حجازى بعد از فیلم هاى «زندگى خصوصى آقا و خانم می‌م» و «زندگى مشترک آقاى محمودى و بانو» موسیقى «اتاق تاریک» را ساخته است.

طراحى و ترکیب صدا توسط امیرحسین قاسمى، جلوه هاى ویژه بصرى توسط جواد مطورى و تدوین فیلم توسط رضا شهبازى انجام شده و نسخه اى از فیلم نیز در موعد مقرر به دبیرخانه جشنواره فجر ارسال شده است.

«اتاق تاریک» پنجمین ساخته حجازى پس از فیلم هاى «درمیان ابر‌ها»، «زندگى خصوصى آقا و خانم می‌م»، «زندگى مشترک آقاى محمودى و بانو» و «مرگ ماهى» است.

حجازى سه سال بعد از آخرین ساخته‌اش «مرگ ماهى» امسال با «اتاق تاریک» که تجربه اى متفاوت با سایر ساخته‌هایش محسوب مى شود به جشنواره فجر مى آید.

‏‎ساره بیات، ساعد سهیلی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، محمد امامی، رضا احمدى، ژیلا دایی با معرفی؛ سید علیرضا می‌رسالارى بازیگران «اتاق تاریک» هستند.

در خلاصه داستان فیلم «اتاق تاریک» آمده است: فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده‌اند و این سرآغاز تغییرات دیگرى است که آن‌ها را در مواجهه با مسائل جدیدی قرار مى‌دهد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار