رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ فروش خود را از مرز یک میلیارد دلار عبور داد و عنوان پرفروش ترین فیلم سال را به خود اختصاص داد. به نقل از هالیوود ریپورتر، فروش «جنگ‌ ستارگان: آخرین جدای» در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد […]

جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ فروش خود را از مرز یک میلیارد دلار عبور داد و عنوان پرفروش ترین فیلم سال را به خود اختصاص داد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، فروش «جنگ‌ ستارگان: آخرین جدای» در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد و این فیلم در عین حال پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۷ در بازار داخلی آمریکا شد.

«جنگ ستارگان: آخرین جدای» تا پایان یکشنبه آخرین روز سال ۲۰۱۷ موفق به فروش ۵۲.۴ میلیون دلار دیگر شد تا مجموع فروش داخلی خود را به رقم ۵۱۷.۱ میلیون دلار برساند و به این ترتیب «دیو و دلبر» را که فروشی ۵۰۴ میلیون دلاری را در آمریکای شمالی تجربه کرده بود به ردیف دوم فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سال راند.

این فیلم در بازار بین‌المللی نیز ۶۸ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروش خود را به رقم ۵۲۳.۳ میلیون دلار رساند و در مجموع ۱.۰۴ میلیون دلار در سطح جهان تا پایان یکشنبه فروش کرد.

بازار فیلم آمریکا در سال ۲۰۱۷ با افزایش ۶ درصدی در سطح بین‌المللی حدود ۲۸.۸ میلیارد دلار در خارج از مرزهای آمریکای شمالی فروش کرد.

در عین حال «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در دومین هفته اکرانش ۵۰.۵ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به ۱۶۹.۸ میلیون دلار رساند.

«صدای شش دانگ ۳» نیز در دومین هفته اکران ۱۷.۷ میلیون دلار دیگر فروخت تا در مجموع ۶۴.۲ میلیون دلار فروش کرده باشد.

فیلم چهارم جدول فروش آمریکا در آخرین هفته سال ۲۰۱۷ نیز به «بزرگ‌ترین شومن» رسید که با فروش ۱۵.۲ میلیون دلار دیگر، مجموع فروشش را به ۴۸.۷ میلیون دلار رساند.

انیمیشن «فردیناند»، انیمیشن «کوکو»، «همه پول‌های دنیا»، «سیاه ترین ساعت»، «کوچک کردن» و «ریش‌سفیدها» به ترتیب در مکان‌های بعدی جدول پرفروش‌ها جای گرفتند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار