رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» در خانه هنرمندان برگزار می‌شود. خانه هنرمندان چهارشنبه سیزدهم دی ماه میزبان نمایش فیلم «دریا و ماهی پرنده» است. بعد از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور مهرداد غفارزاده کارگردان و اکبر روح نویسنده این فیلم برگزار می‎شود. منتقد این نشست جواد طوسیاست. گفتنی است؛ فیلم […]

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

خانه هنرمندان چهارشنبه سیزدهم دی ماه میزبان نمایش فیلم «دریا و ماهی پرنده» است.

بعد از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور مهرداد غفارزاده کارگردان و اکبر روح نویسنده این فیلم برگزار می‎شود. منتقد این نشست جواد طوسیاست.

گفتنی است؛ فیلم «دریا و ماهی پرنده» پس از سه سال انتظار و پس از حضور در جشنواره‌های معتبر جهانی و دریافت جوایز متعدد، از ٢٩ آبان ماه در گروه هنر و تجربه اکران خود را آغاز کرده و با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است.

نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، ارشیا طالبی، علی اکبر صحرایی، مازیار نوروزی، محسن تمیزی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«دریا و ماهی پرنده» مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان زندگی نوجوانی هفده ساله به نام احسان است که توانایی تکلم و شنیدن ندارد. او بدون ارتکاب جرمی در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می برد تا اینکه… .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار