رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

تهیه کننده فیلم “سلام بمبئی”، می گوید؛ مشورت به فیلمسازان جوان می تواند به پرورش ایده های آنها کمک کند و از نظری هم می تواند در جهت اهداف خود راه آهن، کانالیزه شود. به گزارش سینماخانه؛ جواد نوروز بیگی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و […]

تهیه کننده فیلم “سلام بمبئی”، می گوید؛ مشورت به فیلمسازان جوان می تواند به پرورش ایده های آنها کمک کند و از نظری هم می تواند در جهت اهداف خود راه آهن، کانالیزه شود.

به گزارش سینماخانه؛ جواد نوروز بیگی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، ایران را کشور جشنواره ها خواند و گفت: در طول چندین سال اخیر، جشنواره های زیادی توسط نهادها و سازمان های مختلف برگزار شده است که بسیاری از آن ها به نفع کشور بودند و بعضی از آن ها نیز خیلی توفیقی در جایگاه فرهنگی و  هنری کشور نداشتند.

وی با اشاره به اینکه، راه آهن نقش بسیار زیادی را در صنعت سینما داشته است، اظهار داشت: به واقع باید گفت مجموعه وزارت راه و راه آهن کمک های بسیاری را به فیلمسازان می کنند و طبیعی است که باید جشنواره برگزار کنند و روی کیفیت ها هم نظر دهند. به شخصه من از این جشنواره استقبال می کنم و این کار باعث می شود تا خدمات راه آهن در پیش زمینه فیلمسازی هر چه بهتر دیده شود.

نوروز بیگی ادامه داد: خود من به شخصه فیلم های بسیاری از جمله فیلم های مارمولک، جاودانگی، سریال ماتادور و بسیاری از فیلم های دیگری را تولید کردم که در راه آهن کار شده است و به واقع یکی از سازمان هایی است که کمک ویژه ای را به صنعت فیلمسازی داشته است و این موضوع باعث می شود تا فیلمسازان و تهیه کننده ها راغب تر به حضور در فضای راه آهن شوند.

تهیه کننده فیلم “سلام بمبئی”، مسئولان راه آهن را به ارائه مشورت های کارشناسی به فیلمسازان جوان توصیه کرد و گفت: این گونه مشورت ها می تواند به ایده های هنرمند کمک کند تا پرورش یابد و قصه خوبی تولید شود و از نظری هم می تواند در جهت اهداف خود راه آهن، کانالیزه شود.

وی ساخت فیلم کوتاه را یکی از مقدمات ورود به دنیای فیلمسازی دانست و گفت: اگر فیلمساز با یک دانش و تجربۀ خوبی که محصول دنیای فیلمسازی کوتاه است، پا به عرصه دنیای سینما بلند بگذارد، بدون شک می تواند موفق تر شود. من خودم همیشه به عنوان حامی، از فیلمسازان کوتاه حمایت کردم و اگر ایده و فیلمنامه خوبی ببینم که نظرم را جلب کند حتماً در این حوزه هم سرمایه گذاری می کنم.

گفتنی است؛ آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره فیلم و عکس راه آهن، اسفند ماه ۹۶ در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار