رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه از این هفته «کمدی انسانی» در سینماهای کشور اکران می شود، بیان کرد قرارداد فیلم «دعوتنامه» نیز قطعی شد. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز تصمیم گرفته شد که سرگروه فیلم […]

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه از این هفته «کمدی انسانی» در سینماهای کشور اکران می شود، بیان کرد قرارداد فیلم «دعوتنامه» نیز قطعی شد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز تصمیم گرفته شد که سرگروه فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی تعویض و فیلم «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی از چهارشنبه ۲۷ دی ماه جایگزین «قاتل اهلی» شود.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد اکران فیلم «دعوتنامه» به کارگردانی مهرداد فرید در گروه سینمایی استقلال بسته شد که بعد از «آیینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی در این گروه سینمایی اکران می شود.

فرجی در پایان گفت: فیلم های دیگری که در حال اکران است همچنان از کف فروش بالایی برخوردارند و به اکران در گروه شان ادامه می دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار