رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

مدارس سراسر کشور با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده می توانند شرایط تماشای رایگان ۵ فیلم کودک و نوجوان را در ایام برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر فراهم کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، مدارس استان تهران برای استفاده از این برنامه و انجام […]

مدارس سراسر کشور با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده می توانند شرایط تماشای رایگان ۵ فیلم کودک و نوجوان را در ایام برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر فراهم کنند.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، مدارس استان تهران برای استفاده از این برنامه و انجام هماهنگی حضور دانش آموزان خود در سالن های سینما می بایست  از طریق شماره تلفن: ۷۵۲۵۹۰۰۰-۰۲۱ اقدام کنند.


همچنین مدارس استان های مختلف نیز از طریق ادارات کل آموزش و پرورش استان مربوطه می توانند از شرایط نمایش رایگان ۵ فیلم سینمایی کودک و نوجوان در ایام برپایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بهره ببرند.
قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری ۲ وشکلاتی به مدت پنج روز از۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه سال جاری در سالن های اصلی سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر در تهران شامل سینماهای: تماشا، کیان،راگا،ماندانا، استقلال، اریکه ایرانیان،مگامال ۱، جوان، چهارسو۱،فرهنگ۱، گراند سینما کوروش و سالن اصلی سینما آزادی و همچنین سینماهای منتخب نمایش دهنده فیلم های جشنواره در مراکز استان ها نمایش داده می شود.
جشن بزرگ سیمرغ و پروانه ها به همت  کارگروه تخصصی سینمای کودک بنیاد سینمایی فارابی و همکاری تشکل تازه تاسیس “مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان” که توسط جمعی از فعالان سینمای کودک شکل گرفته و همچنین مرکز مردم نهاد “سامانه اردویی مدارس” و نیزمشارکت ادارات کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های سراسر کشوربرگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار