رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مهلت دریافت آثار برای ششمین کنفرانس بین المللی افق نو اعلام شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی کنفرانس بین‌المللی افق نو با اعلام این خبر افزود: چهارم اسفندماه آخرین مهلت دریافت آثار این کنفرانس است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند سایت کنفرانس به نشانی:   http://newhorizon.ir/fa  مراجعه نمایند. متن کامل فراخوان […]

مهلت دریافت آثار برای ششمین کنفرانس بین المللی افق نو اعلام شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی کنفرانس بین‌المللی افق نو با اعلام این خبر افزود: چهارم اسفندماه آخرین مهلت دریافت آثار این کنفرانس است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند سایت کنفرانس به نشانی:   http://newhorizon.ir/fa  مراجعه نمایند.

متن کامل فراخوان مقالات ششمین کنفرانس بین‌المللی متفکران و هنرمندان مستقل(افق‌نو) با تِم «قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» منتشر شد.

ششمین کنفرانس بین‌المللی هنرمندان و متفکران مستقل «افق نو» به دبیری نادر طالب زاده با حضور ۴۰ شخصیت برجسته هنری، آکادمیک، سیاسی، رسانه‌ای و فعالان ضدصهیونیستی آمریکایی و اروپایی با تم «قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

طبق هماهنگی‌های انجام شده دبیرخانه کنفرانس با ائتلاف‌ حق بازگشت فلسطینیان مستقر در کورال اسپرینگز، ‌فلوریدا، همزمان با افتتاحیه کنفرانس در تهران در واشنگتن دی سی نیز تظاهرات ضداسرائیلی برنامه‌ریزی شده است.

در این خبر آمده است: پس از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط رییس جمهور آمریکا، ‏ترکیه به روال گذشته که از هر حادثه‌ای موج سواری و بهره‌برداری سیاسی و بین‌المللی می‌کرد، به سرعت اجلاس سران را در ‏آن کشور برگزار کرد. در راستای بهره‌برداری سیاسی به درخواست سعودی اجلاس اتحادیه عرب در سطح وزاری خارجه ‏برگزار شد. لذا با توجه به اینکه ایران از بدو انقلاب اسلامی از حامیان ‏اصلی مساله فلسطین و پرچم‌دار رویارویی با این رژیم بوده است، ضرورت داشت که ضمن مواضع سیاسی و ابراز مخالفت اندیشمندان بین‌المللی و فعالان سیاسی و رهبران مسیحی، یهودی و مسلمان را برای مخالفت با این تصمیم در یک نشست علمی و رسانه‌ای گرد هم آورد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار