رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

سازمان سینمایی حوزه هنری در موسسه بهمن سبز برای مدیران سینماهای حوزه در استان‌های مختلف دوره آموزش تکمیلی با موضوع «مدیریت بازاریابی و فروش پیشرفته» و «استراتژی‌های رقابتی» برگزار کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: موسسه بهمن سبز حوزه هنری در راستای […]

سازمان سینمایی حوزه هنری در موسسه بهمن سبز برای مدیران سینماهای حوزه در استان‌های مختلف دوره آموزش تکمیلی با موضوع «مدیریت بازاریابی و فروش پیشرفته» و «استراتژی‌های رقابتی» برگزار کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: موسسه بهمن سبز حوزه هنری در راستای توانمندسازی همکارانش در حوزه مدیران امور سینمایی استان‌ها و نیروهای ستادی تاکنون چند دوره آموزشی را در قالب کارگاه برگزار کرده و مباحثی چون دوره تاریخ سینما، دستگاه دیجیتال، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بودجه در فضای فرهنگی، بازاریابی و فروش، تفکر سیستمی، آموزش بهره‌وری در فضای فرهنگی و … آموزش داده شده است.

بر پایه این خبر؛ این دوره آموزشی با توجه به ضرورت توسعه، تجهیز و ارتقای سالن‌های سینمایی حوزه هنری بعد از تحقیق و بررسی و برگزاری چند دوره آموزشی و کاربردی مقدماتی با موضوع «مدیریت بازاریابی و فروش پیشرفته» و «استراتژی‌های رقابتی» در تکمیل دوره‌های قبلی توسط دکتر محمود آسیاچی طی روزهای ۵ و ۶ اسفند ماه با حضور تعدادی از مدیران سینمایی استان‌ها برگزار شد.

در این خبر آمده است: در این دوره آموزشی منتخبی از مدیران سینماهای حوزه هنری در استان‌های مختلف حضور داشتند و قطعا، با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود می‌توان قدرت سالن‌های سینمایی را در پذیرش مخاطب افزایش داد.

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری خاطر نشان ساخت: سینماهای حوزه هنری، سینمای خانواده‌هاست. از این رو، حوزه هنری قصد دارد با تمهید آغاز برنامه‌ها و سیاست‌های جدید کاری کند تا مخاطبان علاوه بر این مزیت احساس کنند نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنند با ارزش افزوده مواجه می شوند. در این راستا فضای سینماهای حوزه هنری که نزدیک به ۱۰۰ سالن است آمادگی دارد با تمام اصناف، مشاغل و … در انجام کارهای تبلیغاتی با تخفیف‌های ویژه تعامل داشته باشد زیرا معتقد است رفتار اجتماعی مخاطبان سینما متفاوت بوده و نفع همه جانبه باید در نظر گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار