رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

همزمان با نخستین روزهای هفته هنر انقلاب اسلامی، در روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ در بخش سینمایی از جدیدترین ساخته بهروز نورانی پور، “دایان” در تالار سوره سازمان سینمایی حوزه هنری با حضور بازیگران، عوامل اثر و اهالی فرهنگ و هنر رونمایی شد. به گزارش سینماخانه؛ اجرای مراسم رونمایی از فیلم سینمایی “دایان” […]

همزمان با نخستین روزهای هفته هنر انقلاب اسلامی، در روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ در بخش سینمایی از جدیدترین ساخته بهروز نورانی پور، “دایان” در تالار سوره سازمان سینمایی حوزه هنری با حضور بازیگران، عوامل اثر و اهالی فرهنگ و هنر رونمایی شد.

به گزارش سینماخانه؛ اجرای مراسم رونمایی از فیلم سینمایی “دایان” را محمدرضا شفاه، مدیرعامل موسسه فیلم‌سازی سوره مهر سما بر عهده داشت. وی در ادامه از بهروز نورانی پور دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید و توضیحاتی راجع به شرایط تولید ارائه دهد. بهروز نورانی پور با تشویق حضار قدم به روی صحنه گذاشت. وی در ابتدا از زحمات دو بازیگر مبتلا به ناتوانی جسمی “دایان”، حمید جعفری و نسیم ایزدی در کنار دیگر بازیگران اثر قدردانی کرد که با تشویق مهمانان همراه شد. او در بخش دیگری از صحبت ها، یاد زنده یاد علیرضا آرایش، طراح صحنه و لباس فقید پروژه “دایان” را گرامی داشت.

با پایان سخنان بهروز نورانی پور، محمدرضا شفاه از محمدمهدی طباطبایی نژاد، رئیس مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، علی قربانی، معاونت اجرایی موسسه سوره سینمایی مهر و دکتر قطب الدین صادقی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخواست کرد تا به روی صحنه بیایند و مراسم تقدیر از بهروز نورانی پور را برگزار کنند. پیش از اهدای تابلوی نفیس، از دکتر قطب الدین صادقی خواسته شد تا راجع به “دایان” دقایقی صحبت کنند : “آنچه که کم داریم، هنر مداخله گر، هنر منتقد، هنری است که واقعیت را به ما تحویل می دهد و تردید ندارم این فیلم هم در همان زمره است”. در نهایت، با اهدای لوح جشنواره مذاهب امروز ایتالیا برای کارگردانی فیلم مستند “A-157” به بهروز نورانی پور، مراسم رونمایی پایان یافت و مدعوین به تماشای “دایان” نشستند.

از دیگر مهمانان حاضر در مراسم می توان به پناه بر خدا رضایی، کارگردان سینما و تلویزیون و جعفر عبدالملکی، قائم مقام مدیریت شبکه سه سیما اشاره کرد.

چهارشنبه، ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۷، فیلم سینمایی “به وقت شام” به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در بخش سینمایی هفته هنر انقلاب اسلامی به نمایش در خواهد آمد.

سینماخانه / فرزاد جمشیددانایی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار