رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • شنبه 12 خرداد 1397 - 13:47
  • کد خبر : 21910
  • تئاتر
  • چاپ خبر : بزرگداشت مرحوم ملک مطیعی در آیین افتتاح نمایش”علیمردان خان”

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نمایش؛ ” آیین گشایش نمایش “علیمردان خان” ۱۹ خرداد سال جاری در تماشاخانه شهرزاد با ادای دین به “ناصر ملک مطیعی” برگزار خواهد شد. «حامد رحیمی نصر» دراماتورژ و کارگردان نمایش “علیمردان خان” عنوان کرد: در روز افتتاح این نمایش سعی داریم تا برنامه ویژه ای […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نمایش؛ ” آیین گشایش نمایش “علیمردان خان” ۱۹ خرداد سال جاری در تماشاخانه شهرزاد با ادای دین به “ناصر ملک مطیعی” برگزار خواهد شد.

«حامد رحیمی نصر» دراماتورژ و کارگردان نمایش “علیمردان خان” عنوان کرد: در روز افتتاح این نمایش سعی داریم تا برنامه ویژه ای برای ادای دین به زنده یاد “ناصر ملک مطیعی” ترتیب دهیم.

وی همچنین اظهار داشت: نمایش علیمردان خان از چند جهت نمایش ویژه و متفاوتی خواهد بود چرا که “ناصر ممدوح” پس از ۴۰ سال دوری از صحنه تئاتر، در کنار محمدرضا هدایتی به ایفای نقش می پردازد.

این کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر اضافه کرد: در این اثر نمایشی برای نخستین بار در تاریخ تئاتر کشور سعی شده تا نوار قصه ای را با تکیه بر گونه های مدرن نمایشی به عینیت تبدیل کنیم تا مخاطب در هر لحظه از اجرا، ضمن روایت شیرین و جذاب با تصاویر خارق العاده ای هم مواجه شود.

کارگردان نمایش تحسین شده “بیگانه خوران” گفت: قصه فولکلور «علیمردان خان» دستمایه اولیه نمایشی پرفورمنس گونه و موزیکال است که سالها روی اجرا و دراماتورژی آن کار کرده ام و اکنون خرسندم تا به مخاطبین تئاتر، اجرای نمایشی متفاوت با طنزی فاخر را نوید دهم.

گفتنی است؛ اردشیر منظم، شوکت حجت، نادر علیمردانی، تیما پور رحمانی، منصور عربی، درسا حکیم الهی و سمیرا ذوالفقار نیز از دیگر بازیگران  این نمایش می باشند. همچنین “مهدی مدق” و اشکان کمال نیز در گروه موسیقی این نمایش به بازآفرینی ترانه های کهن کشورمان خواهند پرداخت.

نمایش ” علیمردان خان” با مشارکت استدیو سپند فیلم از ۱۹ خردادماه در دو سانس به روی صحنه تماشاخانه شهرزاد خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار