رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May

مستند تماشایی و سرگرم کننده «کمدین» امشب شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۲۱:۵۰ سکانس های برتر و جذاب بنجامین ادوارد “بن ” استیلر بازیگر، کمدین، کارگردان، صداپیشه و تهیه کننده آمریکایی را از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می نماید. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این کمدین سرشناس و فیلمساز […]

مستند تماشایی و سرگرم کننده «کمدین» امشب شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۲۱:۵۰ سکانس های برتر و جذاب بنجامین ادوارد “بن ” استیلر بازیگر، کمدین، کارگردان، صداپیشه و تهیه کننده آمریکایی را از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می نماید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این کمدین سرشناس و فیلمساز آمریکایی متولد نوامبر ۱۹۶۵ در شهر نیویورک است.او فعالیت های هنری خود را با اجرای نمایش‌ های تئاتر آغاز کرد و پس از مدتی به اجرای برنامه‌ های طنز تلویزیونی رو آورد. بن استیلر از ماندگارترین چهره‌های کمدی هالیوودی در سالیان اخیر است.
از جمله  آثار هنری وی می‌توان به عناوینی همچون زندگی اسرارآمیز والتر میتی، زولندر، زولندر شماره ۲، مرد کابلی، چیزی درباره مری وجود دارد و سه گانه با والدین ملاقات کن اشاره کرد.
کسب یک جایزه امی ساعات پربیننده و یک جایزه بفتا، از جمله افتخارات هنری بن استیلر به حساب می‌آید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار