رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«ساخت ایران» (Made in IRAN) عنوان برنامه جدیدی در شبکه پرس تی وی است که با هدف معرفی توانمندی ها و قابلیت های صنایع ایران با محوریت کالای ایرانی تولید می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه  در قالب مستند گزارشی در راستای نامگذاری سال جاری […]

«ساخت ایران» (Made in IRAN) عنوان برنامه جدیدی در شبکه پرس تی وی است که با هدف معرفی توانمندی ها و قابلیت های صنایع ایران با محوریت کالای ایرانی تولید می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه  در قالب مستند گزارشی در راستای نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» در ۱۳ قسمت ۱۰ دقیقه ای تولید می شود.

مجموعه برنامه «ساخت ایران» ضمن آشنا کردن مخاطبان با دستاوردهای صنعتی ایران در عرصه های گوناگون به معرفی توانایی های بالقوه صنایع مختلف تولیدی در کشور برای جذب سرمایه های بین المللی و نمایش توانمندی های علمی و فنی صنعتگران ایرانی برای تولید بر اساس استانداردهای جهانی می پردازد.

این برنامه ضمن تاکید بر تولید و صادرات کالای ایرانی به عنوان تنها راه درهم شکستن فشارهای همه جانبه دشمنان و هموار کردن مسیر توسعه، به اطلاع رسانی در مورد حضور صنایع مدرن در ایران و تقویت ذهنیت مخاطبان درباره کالای ایرانی می پردازد و صنایعی را معرفی می کند که فناوری های مدرن ابداع کرده، در صنعت خود نوآوری داشته و امکان ایجاد بازار جهانی را دارند.

هر قسمت از برنامه «ساخت ایران» به معرفی یک کالا یا گروهی از کالاهای یک تولیدکننده ایرانی موفق پرداخته و این فرایند را از ابتدای خط تولید تا رسیدن محصول به بازار به تصویر می کشد. در این میان دستاوردهای علمی تولیدکننده و کسب رتبه های معتبر ملی یا جهانی، وضعیت صنعت مورد بررسی و کالای آن در بازار و مقایسه تطبیقی آن با نمونه های خارجی در منطقه و جهان نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار