رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جدیدترین فیلم سینمایی کمال تبریزی از مردادماه روی پرده سینما می‌رود. فیلم سینمایی «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی که قرار بود در جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش درآید؛ به دلیل آماده نشدن نسخه نهایی آن از حضور در این رویداد سینمایی باز ماند. این فیلم موفق شد تا اولین نمایش خود را در جشنواره […]

جدیدترین فیلم سینمایی کمال تبریزی از مردادماه روی پرده سینما می‌رود.

فیلم سینمایی «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی که قرار بود در جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش درآید؛ به دلیل آماده نشدن نسخه نهایی آن از حضور در این رویداد سینمایی باز ماند.

این فیلم موفق شد تا اولین نمایش خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تجربه کند که با استقبال انبوه مخاطبان و اصحاب رسانه همراه شد، حالا و پس از چند ماه از آماده‌سازی فیلم قرار است که «مارموز» از مردادماه روی پرده نقره‌ای سینما برود.

فیلمبرداری این پروژه سینمایی به طور کامل در تهران و کشور ترکیه انجام شده و حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، عیسی یوسفی‌پور، سیاوش چراغی‌پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو و فرهان معین‌زاده همراه با گروه موسیقی «بُمرانی» از بازیگران اصلی «مارموز» هستند که در این فیلم ایفای نقش کردند.

این فیلم با مضمونی کمدی و سیاسی روایتگر داستان زندگی شخصی به نام «قدرت» با بازی حامد بهداد است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

دیگر عوامل اصلی «مارموز» عبارتند از: تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، نویسنده: آیدین سیارسریع، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، مدیر طراحی: بهزاد آدینه، صدابردار و صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: عظیم فراین، طراح لباس: شیده محمودزاده، مسئول جلوه‌های کامپیوتری: حسن پیله‌ور، مدیر تولید: پروانه زبان فهم، دستیار اول فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، دستیار اول کارگردان: مهدی سلیمانی منصور، برنامه ریز: بهمن حسینی، منشی صحنه: شیدا باسمه چی، عکاس: زهرا مصفا، دستیار تولید: پرویز کاظم‌لو، مدیر پروژه و برنامه ریز: علیرضا سبزواری.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار