رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

پوستر هجدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) با طراحی حمید کریلی رونمایی شد. هجدهمین جشن حافظ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ برگزار و نامزدهای آن طی روزهای آینده معرفی خواهند شد. جشن حافظ هر سال برترین‌های سینما و تلویزیون را معرفی می‌‌کند و امسال قرار است برنده جایزه بهترین چهره تلویزیونی این جشن با […]

پوستر هجدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) با طراحی حمید کریلی رونمایی شد. هجدهمین جشن حافظ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ برگزار و نامزدهای آن طی روزهای آینده معرفی خواهند شد.
جشن حافظ هر سال برترین‌های سینما و تلویزیون را معرفی می‌‌کند و امسال قرار است برنده جایزه بهترین چهره تلویزیونی این جشن با رای مردم انتخاب شود.

امید معلم پیش از این در نشست خبری این جشن درباره تغییر دو جایزه اصلی جشن حافظ توضیح عنوان کرد: نشان عباس کیارستمی از جایزه‌های اصلی جشن است که در ۲ سال گذشته بر اساس ملاک‌هایی اهدا شد اما از امسال تعریف تازه‌ای برای این نشان در نظر گرفته‌ایم که براساس آن نشان عباس کیارستمی در جشن حافظ به بهترین فیلم اول سال که با رویکرد و نگاه تجربی ساخته شده باشد، اهدا خواهد شد. برای این بخش نامزد هم معرفی خواهیم کرد و بیشتر توجه‌مان به فیلم‌های اول کوچک  و تولید شده با امکانات محدود خواهد بود.

دبیر هجدهمین جشن حافظ درباره دومین تغییر در فرآیند اهدای جوایز جشن هم افزود: جایزه چهره تلویزیونی سال از جوایزی است که در سال‌های گذشته با اقبال مردم مواجه بوده و بر همین اساس تصمیم گرفته‌ایم در این دوره داوری و انتخاب چهره سال را به مردم واگذار کنیم. بر این اساس امسال مردم می‌توانند از میان ۱۲ نامزدی که ما معرفی می‌کنیم از طریق اپلیکیشن آپ، نظر خود را اعلام کنند تا چهره سال با آرای مردمی انتخاب شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار