رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی برای پخش از شبکه سه سیما آماده نمایش شد. جدیدترین سریال منوچهر هادی که با نام «پاهای بی‌قرار» به تولید رسیده بود با نزدیک شدن به زمان پخش به «دلدادگان» تغییر نام داد. با برنامه‌ریزی انجام شده، مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در سه فصل، دو فصل زمان گذشته و […]

مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی برای پخش از شبکه سه سیما آماده نمایش شد.

جدیدترین سریال منوچهر هادی که با نام «پاهای بی‌قرار» به تولید رسیده بود با نزدیک شدن به زمان پخش به «دلدادگان» تغییر نام داد.

با برنامه‌ریزی انجام شده، مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در سه فصل، دو فصل زمان گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.

این سریال مضمونی خانوادگی و اجتماعی دارد و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و موضوع مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

در این مجموعه تلویزیونی هنرمندانی از جمله مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی،‌ شاهرخ استخری، سیامک صفاریان، ملیکا شریفی‌نیا، سانیا سالاری، پانته‌آ بهرام، حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی و مسعود دلخواه بازیگران اصلی این سریال هستند که در آن ایفای نقش کردند.

این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز می شود و بعد به ۱۵ قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد.

بخش‌های گذشته این سریال در شهرک غزالی تصویربرداری ‌شده است و یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

مجموعه تلویزیونی «د‌لدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی که در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است، به‌زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار