رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«رابرت دنیرو» مشغول مذاکره برای پیوستن با فیلم مستقل «جوکر» در کنار «خواکین فینیکس» است. به نقل از ورایتی، در صورتی که «دنیرو » برای بازی در این فیلم به توافق برسد، اولین حضور خود را در فیلمی بر اساس داستان‌های مصور تجربه خواهد کرد. «خواکین فینیکس» بازیگر آمریکایی پیش از این برای بازی در نقش اصلی «جوکر» […]

«رابرت دنیرو» مشغول مذاکره برای پیوستن با فیلم مستقل «جوکر» در کنار «خواکین فینیکس» است.

به نقل از ورایتی، در صورتی که «دنیرو » برای بازی در این فیلم به توافق برسد، اولین حضور خود را در فیلمی بر اساس داستان‌های مصور تجربه خواهد کرد.

«خواکین فینیکس» بازیگر آمریکایی پیش از این برای بازی در نقش اصلی «جوکر» شخصیت شرور داستان انتخاب شده است و «تاد فیلیپس» که ساخت کمدی «خماری» را در سال ۲۰۱۹ در کارنامه دارد نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

قرار است این فیلم در مقایسه با سایر فیلم‌های ابرقهرمانی ساخته شده بر اساس داستان‌های «دی سی کامیکس» با بودجه‌ای متوسط و در فضایی تاریک‌تر ساخته شود.

جزیئیات داستان این فیلم مستقل درباره شخصیت «جوکر» تا حد زیادی نامشخص است اما قرار است اتفاقات این فیلم در حال و هوای دهه ۱۹۸۰ میلادی و در شهر خیالی «گاتهام» روی دهد.

«دنیرو» که بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی را در کارنامه هنری دارد، علاوه بر کسب جایزه اسکار برای بازی در فیلم «پدرخوانده» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» و «گاو خشمگین» از «مارتین اسکورسیزی» جوایز بهترین بازیگر مرد جوایز گلدن، شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز، جایزه یک عمر دستاورد سینمایی جشنواره سن‌سباستین، مشارکت چشم‌گیر در صنعت سینما را از کارلووی‌واری و … را نیز دریافت کرده است.

فیلمبرداری فیلم «جوکر» قرار است از ماه سپتامبر ۲۰۱۸ در شهر نیویورک آغاز شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار