رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با اعلام برنامه‌های ویژه‌ای، به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در این رویداد معتبر سینمای مستند ایران و آسیا، یک جایزه ویژه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده که […]

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با اعلام برنامه‌های ویژه‌ای، به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌رود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در این رویداد معتبر سینمای مستند ایران و آسیا، یک جایزه ویژه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده که طی آن تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به بهترین فیلم جشنواره سینماحقیقت با این موضوع اهدا می‌شود.
طراحی بخش ویژه مستندهای برگزیده‌ی انقلاب اسلامی و نمایش باکیفیت بهترین آثار مستند با این موضوع، بویژه آثار ارزشمندی که در مقطع پیروزی انقلاب ضبط و ثبت شدند، یکی دیگر از برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به منظور پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
تقدیر از دو مستندساز و فیلمبردار پیشکسوت سینما که حضور چشمگیری در ثبت واقعه‌ی انقلاب اسلامی داشتند نیز از دیگر برنامه‌های ویژه این دوره از جشنواره سینماحقیقت است.
بخش «جایزه شهید آوینی» که مختص نمایش فیلم‌های مستند حوزه‌ی مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است نیز مثل سال‌های گذشته، در جشنواره سینماحقیقت دائر خواهد بود. در این بخش به سه اثر برگزیده تندیس طلایی، نقره‎ای و برنزی شهید آوینی اهدا خواهد شد.
گفتنی است: آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره سینماحقیقت، روز ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۷ اعلام شده است که متقاضیان می‌بایست با مراجعه به وب‌سایت جشنواره به نشانیwww.irandocfest.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
* دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، در شهر تهران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار