رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «سلام علیکم حاج آقا» (چشمان فرشته) به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی با انتخاب کامل عوامل پشت دوربین و انجام تست گریم نهایی بازیگران از فردا (چهارشنبه ۱۴ شهریورماه) در تهران آغاز خواهد شد. فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام می‌شود و […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «سلام علیکم حاج آقا» (چشمان فرشته) به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی با انتخاب کامل عوامل پشت دوربین و انجام تست گریم نهایی بازیگران از فردا (چهارشنبه ۱۴ شهریورماه) در تهران آغاز خواهد شد.
فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام می‌شود و تمامی لوکیشن‌ها نیز انتخاب شده است. در چند روز گذشته جلسات دورخوانی فیلمنامه این فیلم همراه با بازیگران و کارگردان انجام شده است.
فیلم جدید حسین تبریزی یک کمدی اجتماعی است.

حمید گودرزی، لیلا اوتادی، علی صادقی، رز رضوی، زهرا جهرمی، سوسن پرور، ارژنگ امیرفضلی، مهران رجبی، بیتا عالمی، هلیا آهنگری، امین چنارانی، علی بنایی و بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، و (با حضور) محمدرضا شریفی‌نیا و پوریا پورسرخ بازیگران این فیلم سینمایی هستند. محمدرضا محمدی تهیه‌کننده و میثم آهنگری سرمایه‌گذار این پروژه سینمایی هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار