رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «پارادایس» ساخته علی عطشانی به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم «ویلیامزبِرگ» کشور آمریکا راه یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم، فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ویلیامزبِرگ» در شهر نیویورک کشور آمریکا راه یافت. […]

فیلم سینمایی «پارادایس» ساخته علی عطشانی به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم «ویلیامزبِرگ» کشور آمریکا راه یافت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم، فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ویلیامزبِرگ» در شهر نیویورک کشور آمریکا راه یافت.

جشنواره بین‌المللی فیلم «ویلیامزبِرگ» که یکی از جشنواره‌های مهم کشور آمریکا است، فعالیت خود را از سال ۲۰۰٩ آغاز کرده و دهمین دوره آن در روزهای ۲۸ و ۲٩ سپتامبر امسال (۲۰۱۸) برابر با ۶ و ۷ مهر ماه با حضور فیلمسازانی از سراسر جهان در کشور آمریکا برگزار می‌شود.

فیلم «پارادایس» ساخته علی عطشانی که بازیگرانی همچون جواد عزتی و مهران رجبی از ایران و الویا بورکات و کاترین فولوس از کشور آلمان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، سال ١٣٩۴ در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده اما هنوز در ایران به نمایش در نیامده است.

داستان این فیلم که در راستای تبلیغ دین مبین اسلام و مذهب تشیع و نفی فرقه‌های دروغین منتسب به اسلام همچون طالبان و داعش است، درباره حضور سه روحانی ایرانی در کنفرانسی در کشور آلمان با عنوان «مذهب من» است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار