رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
ی کاش از همان اول تمام قسمت‌ها را در اختیار ارشاد قرار می‌دادیم

«ممنوعه» این هفته هم توزیع نمی‌شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سریال نمایش خانگی ممنوعه؛ امیر پورکیان کارگردان سریال «ممنوعه»، درباره آخرین وضعیت توزیع این سریال و حواشی ایجاد شده پیرامون آن، در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مصاحبه ای از من منتشر و حرف های من به صورت دیگری منعکس شد. من گفته بودم این سریال […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سریال نمایش خانگی ممنوعه؛ امیر پورکیان کارگردان سریال «ممنوعه»، درباره آخرین وضعیت توزیع این سریال و حواشی ایجاد شده پیرامون آن، در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مصاحبه ای از من منتشر و حرف های من به صورت دیگری منعکس شد. من گفته بودم این سریال را برای قشر آسیب پذیری ساخته ام که با حافظ و سعدی نمی تواند ارتباط برقرار کند و با دیدن فرجام شخصیت های سریال ممنوعه، شاید تلنگری بخورد و نوع دیگری از زندگی را انتخاب کند.

پورکیان همچنین درباره سکانس های غیر اخلاقی این سریال تصریح کرد: من هم به موازین اخلاقی آشنایی دارم و مسلمان هستم و می دانم خطوط قرمز اخلاقی کجا هستند. نیت ما این بود که کارهای غیر اخلاقی عده ای از جوانان جامعه را نشان بدهیم که آلوده به فساد است و سرنوشت تلخی را پیش روی آنها قرار می دهد. البته شاید نتوانستیم به دقت منظورمان را به تصویر بکشیم.

کارگردان سریال ممنوعه درباره بازبینی مجدد ارشاد و ممیزی های احتمالی آن بیان کرد: آقای پارسایی و دوستان شورای نمایش خانگی مقابل ما قرار نگرفتند و سعی کردند در کنار ما باشند تا بتوانیم به نتیجه مناسب تری برسیم. لازم است که دوباره تاکید کنم سریال ما توقیف نشده و فقط برای بازبینی چند هفته ای در توزیع آن وقفه ایجاد شده است و به زودی قسمت جدید این سریال منتشر خواهد شد.

وی درباره قسمت هایی که به ارشاد تحویل داده شده است، اضافه کرد: ای کاش ما از همان اول تمام قسمت ها را در اختیار ارشاد می گذاشتیم تا کل سریال مورد ارزیابی قرار می گرفت و هیچ سوء تفاهمی به وجود نمی آمد.

پورکیان در پایان در مورد پخش مجدد این سریال از ابتدا گفت: مخاطبان بدانند اینگونه نیست که ارشاد تیغ قیچی را گرفته و به جان فیلم ما افتاده باشد. قطعا پس از بازبینی سریال به بهترین شکل تدوین و وارد بازار خواهد شد؛ اما فعلا و در هفته جاری سریال توزیع نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار