رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در حالیکه فیلمبرداری سریال کمدی نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» به کارگردانی مجید صالحی از یک ماه قبل آغاز شده، برای نخستین بار، گریم کاراکتر صولت خنجری با بازی احمد مهرانفر منتشر شد. خنجری یکی از کاراکترهای اصلی سریال کمدی شبکه نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» است که پس از حضور درخشان در […]

در حالیکه فیلمبرداری سریال کمدی نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» به کارگردانی مجید صالحی از یک ماه قبل آغاز شده، برای نخستین بار، گریم کاراکتر صولت خنجری با بازی احمد مهرانفر منتشر شد.

خنجری یکی از کاراکترهای اصلی سریال کمدی شبکه نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» است که پس از حضور درخشان در «شاهگوش»، در اسپین‌آف این مجموعه که با نام «سال‌های دور از خانه» در حال ساخت است، ایفای نقش می‌کند.

اسپین‌آف یا سریال جانبی در صنعت فیلم و سریال‌سازی به اثری گفته می‌شود که برگرفته از یک فیلم یا سریال دیگر باشد. اسپین‌آف جزئیات بیشتر از یک اثر مانند موضوعات، تمرکز بر کاراکترها، داستان‌های پیش و پس از داستان اصلی را روایت کند.

«سال‌های دور از خانه» نخستین اسپین‌آف‌ ایرانی است و بر دو شخصیت خنجری و زهره که در «شاهگوش» حضور داشتند، تمرکز دارد. این سریال، ماجراهای آن دو را پس از پایان سربازی در کلانتری ۱۱۰ ملت روایت می‌کند.

احمد مهرانفر و هادی کاظمی بازیگران نقش خنجری و زهره، و آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، محمدرضا عقدایی، علی نظری، یداله شادمانی، خسرو احمدی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، مهدی صباغی، سیاوش چراغی‌پور و مسعود روشن‌پژوه دیگر بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند.

مجید صالحی کارگردان مجموعه «سال‌های دور از خانه» است و تهیه‌کنندگی آن را محمدحسین قاسمی برعهده دارد.

منبع: فیلم نت نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار