رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
سری جدید «بی‌قرار» روی آنتن می رود

پخش سریالی که چهار سال در نوبت پخش ماند از امشب + تیزر

سری جدید مجموعه تلویزیونی «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام از امشب (دوشنبه ۱۲ آذرماه) روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، چند قسمت ابتدایی «بی‌قرار» به بخش‌های فصل اول اختصاص داشت که به صورت خلاصه روی آنتن رفت. این مجموعه پربازیگر با توجه به مضمون خاص […]

سری جدید مجموعه تلویزیونی «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام از امشب (دوشنبه ۱۲ آذرماه) روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، چند قسمت ابتدایی «بی‌قرار» به بخش‌های فصل اول اختصاص داشت که به صورت خلاصه روی آنتن رفت. این مجموعه پربازیگر با توجه به مضمون خاص و موضوع ملتهبی که دارد، تاکنون با استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان مواجه شده است.


«بی قرار» در سال ۹۳ در تهران، مشهد و پاریس مقابل دوربین رفت. جالب اینکه ساخته سام از آن تاریخ تاکنون بنا به تصمیم مدیران تلویزیون اجازه پخش نیافته بود.
لاله اسکندری، سارا خویینی‌ها، محمدرضا شریفی‌نیا، شقایق فراهانی، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، محمد صادقی، کامران تفتی، امیرحسین صدیق، کمند امیرسلیمانی، داریوش کاردان، مریم امیرجلالی، مریم بوبانی، زهرا سعیدی، اسماعیل خلج، آتش تقی‌پور، سولماز آقمقانی، رضا اخلاقی‌راد، سعید محیط، هادی فراهانی، همراه با هنرمندان خردسال فاطمه دقاقی و حامی فراهانی بازیگرانی این سریال هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار