رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «پارادایس» ساخته علی عطشانی به بخش نهایی مسابقه جشنواره «لیفت آف» کشور انگلستان راه یافت. علی عطشانی (کارگردان) گفت: سایت کمپانی فیلم American Brightlight Film پخش جهانی فیلم «پارادایس» را برعهده دارد و فیلم «پارادایس» در بیستمین حضور بین‌المللی خود به بخش داوری اصلیِ هشتمین دوره جشنواره فیلم «لیفت آف» در شهر لندن […]

فیلم سینمایی «پارادایس» ساخته علی عطشانی به بخش نهایی مسابقه جشنواره «لیفت آف» کشور انگلستان راه یافت.

علی عطشانی (کارگردان) گفت: سایت کمپانی فیلم American Brightlight Film پخش جهانی فیلم «پارادایس» را برعهده دارد و فیلم «پارادایس» در بیستمین حضور بین‌المللی خود به بخش داوری اصلیِ هشتمین دوره جشنواره فیلم «لیفت آف» در شهر لندن کشور انگلستان راه یافته است.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم «لیفت آف» که یکی از جشنواره‌های مهم کشور انگلستان است، فعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده و هشتمین دوره آن طی یک هفته از ۶ تا ۱۳ ژانویه ۲۰۱٩ برابر با ۱۶ تا ۲۳ دی ماه در کشور انگلستان برگزار می‌شود.

فیلم «پارادایس» ساخته علی عطشانی که بازیگرانی همچون جواد عزتی و مهران رجبی از ایران و الویا بورکات و کاترین فولوس از کشور آلمان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، در سال ١٣٩۴ در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده و قرار است به زودی در ایران نیز به نمایش درآید.

داستان این فیلم که در راستای تبلیغ دین مبین اسلام و مذهب تشیع و نفی فرقه‌های دروغین منتسب به اسلام همچون طالبان و داعش است، درباره حضور سه روحانی ایرانی در کنفرانسی است که در کشور آلمان با عنوان «مذهب من» برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار