رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

قسمت‌های هفتم و هشتم فیلم اکشن و پرفروش «ماموریت غیرممکن» با بازی «تام کروز» در نقش اصلی ساخته می‌شود. به نقل از ورایتی، پس از ساخت فیلم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» که پرفروش‌ترین فیلم از این مجموعه در گیشه نام گرفت، کمپانی پارامونت خود را آماده قسمت‌های جدید آن به کارگردانی «کریستوفر مک‌گوایر» می‌کند. «مک‌گوایر» […]

قسمت‌های هفتم و هشتم فیلم اکشن و پرفروش «ماموریت غیرممکن» با بازی «تام کروز» در نقش اصلی ساخته می‌شود.

به نقل از ورایتی، پس از ساخت فیلم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» که پرفروش‌ترین فیلم از این مجموعه در گیشه نام گرفت، کمپانی پارامونت خود را آماده قسمت‌های جدید آن به کارگردانی «کریستوفر مک‌گوایر» می‌کند.

«مک‌گوایر» به تازگی قرارداد نویسندگی و کارگردانی دو قسمت جدید را نیز امضاء کرده است و بنابر اعلام منابع خبری قرار است این دو قسمت جدید پشت سر هم و بدون وقفه ساخته شود و تابستان ۲۰۲۱ و تابستان ۲۰۲۲ نیز به ترتیب به عنوان تاریخ اکران آنها اعلام شده است.

همچنین «تام کروز» نیز قرارداد خود را با این مجموعه فیلم تمدید کرده و در قسمت‌های آینده «ماموریت غیرممکن» در نقش «اتان هانت» ظاهر خواهد شد.

اولین فیلم «ماموریت غیرممکن» را «برایان دی‌پالما» در سال ۱۹۹۶ با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخت که به فروش جهانی ۴۵۷ میلیون دلار رسید. چهار سال بعد و در سال ۲۰۰۰ دومین قسمت از این مجموعه با کارگردانی «جان وو» به سینما آمد و این بار ۵۴۶ میلیون دلار فروخت.

«جی.جی ابرامز» در سال ۲۰۰۶ ساخت قسمت سوم را بر عهده گرفت و این فیلم که با بودجه سنگین ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و تنها ۳۹۷ میلیون دلار در سطح جهان کسب کرد.

«برد بِرد» در سال ۲۰۱۱ پشت دوربین فیلم «ماموریت غیرممکن: پروتکل روح» رفت و فروشی بالغ بر ۶۹۴ میلیون دلار را برای این مجموعه رقم زد. فیلم «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» نیز که در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی «کریستوفر مک‌کوری» اکران شد نیز در نهایت در گیشه به فروش ۶۸۲ میلیون دلاری دست یافت

فروش جهانی «ماموریت غیرممکن: فال اوت» جدیدترین اثر از این مجموعه به کارگردانی «کریستوفر مک‌گوایر» و با تهیه‌کنندگی «جی.جی آبرامز»، «برایان بورک» و «تام کروز» به ۷۹۱ میلیون دلار در سطح جهان رسید تا این فیلم تا به امروز پرفروش‌ترین فیلم از مجموعه «ماموریت غیرممکن» باشد. این فیلم ششمین فیلم پرفروش سینمای جهان در سال ۲۰۱۸ بود.

برای ساخت ۶ فیلم از مجموعه «ماموریت غیرممکن» که تاکنون به سینما آمده ۸۲۴ میلیون دلار هزینه شده است، این در حالی است که مجموع فروش جهانی این مجموعه به رقمی بالغ بر ۳.۵ میلیارد دلار رسیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار