رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May

شبکه آی‌فیلم به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر، ۱۰ فیلم سینمایی ایرانی را برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان به‌ نمایش می‌گذارد. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال آی‌فیلم۲ از ۱۲ بهمن، به‌جای دو سریال «اقاقیا» و «کلانتر»، یک فیلم سینمایی شاخص ایرانی را نمایش می‌دهد. بر اساس این گزارش، «اخراجی‌ها» اولین فیلم سینمایی […]

شبکه آی‌فیلم به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر، ۱۰ فیلم سینمایی ایرانی را برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان به‌ نمایش می‌گذارد.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال آی‌فیلم۲ از ۱۲ بهمن، به‌جای دو سریال «اقاقیا» و «کلانتر»، یک فیلم سینمایی شاخص ایرانی را نمایش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، «اخراجی‌ها» اولین فیلم سینمایی است که در ۱۲ بهمن روانه آنتن می‌شود. این فیلم اثر مسعود ده نمکی است و بازیگرانی همچون اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، امین حیایی و محمدرضا شریفی‌نیا در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«اخراجی‌ها» داستان مجید از اراذل جنوب تهران است که عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می‌شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر‌به‌راه‌شدن او قرار می‌دهد. مجید احساس می‌کند رقیبی وجود دارد که از بچه‌های جبهه‌ای است و برای اینکه از او عقب نیفتد…

«اخراجی‌ها» جمعه ۱۲ بهمن در ساعت ۱۶:۰۰ به‌وقت تهران، ۱۷:۰۰ به‌وقت کابل و ۱۷:۳۰ به‌وقت دوشنبه روانه آنتن می‌شود و در سه نوبت به‌فاصله ۶ ساعت بازپخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار