- پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 14:17
- کد خبر : 33928
- سینمای ایران
شبی که ماه کامل شد ( نرگس آبیار ) فیلمی کاملا مردانه و سخت از یک کارگردان زن که جسارت مثال زدنی فیلمساز را در رجوع به چنین سوژه ای برای ساخت فیلم به خوبی بازگو می کند. پروداکشنی عظیم که کارگردان را مرعوب نمی کند و به درستی برای تعریف قصه اش از آن […]
شبی که ماه کامل شد ( نرگس آبیار ) فیلمی کاملا مردانه و سخت از یک کارگردان زن که جسارت مثال زدنی فیلمساز را در رجوع به چنین سوژه ای برای ساخت فیلم به خوبی بازگو می کند. پروداکشنی عظیم که کارگردان را مرعوب نمی کند و به درستی برای تعریف قصه اش از آن بهره میگیرد. داستانی ملتهب از ماجرایی واقعی در جغرافیایی تقریباً بکر که سیر درستی از تغییر و تحول شخصیت را در پروسه ای با جزئیات تعریف می کند و اگرچه برخی موقعیت ها و لحظات اثر را قدری با اطاله مواجه می سازد اما نهایتاً در همذات پنداری مخاطب با آدم ها و اتمسفر فیلم توفیق لازم را می یابد. بازی هوتن شکیبا در نخستین تجربه جدی اش در سینما پس از سال ها کار مداوم بر صحنه، شگفت انگیز و دریاد ماندنی است. رویکردی متفاوت و غیر مرسوم در روایت موضوعی که مستعد غلتیدن به دامان شعار و نگاه های فرمایشی است از این فیلم اثری جالب توجه ودیدنی ساخته است. سینماخانه / حمید عبدالحسینی
نظرات