رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

وزارت ارشاد به الیسا یالتینتاش برای حضور در کلیپ فیلم سینمایی جن زیبا مجوز نداد. نماهنگ فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی و با صدای میثم پویان فر منتشر شد. قرار بود این موزیک ویدئو با صدای میثم پویان‌فر که از بازیگران این فیلم است و «الیاس یالتینتاش» خواننده ترکیه‌ای ساخته شود اما […]

وزارت ارشاد به الیسا یالتینتاش برای حضور در کلیپ فیلم سینمایی جن زیبا مجوز نداد.

نماهنگ فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی و با صدای میثم پویان فر منتشر شد.

قرار بود این موزیک ویدئو با صدای میثم پویان‌فر که از بازیگران این فیلم است و «الیاس یالتینتاش» خواننده ترکیه‌ای ساخته شود اما وزارت ارشاد برای الیاس یالتینتاش مجوز نداد تا همکاری هنرمندان ایرانی و ترکیه‌ای در این فیلم کامل نشود.

نماهنگ فیلم سینمایی جن زیبا با صدای میثم پویان فر و با ترانه‌ای از نیلوفر لاری پور و با تنظیم امیرعباس لطیفی، میکس و مستر امیر تفرشی و با کارگردانی علی تقی پور ساخته شده است. طراحی لباس این نماآهنگ به عهده محبوبه بلندی طراح برنده طاووس طلایی جشنواره مد و لباس فجر بوده است.

فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید و با حضور فرهاد اصلانی و نورگل یشیلچای ساخته شده و با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است. مخاطبان در سایت سینما تیکت به این فیلم امتیاز ۴ ستاره از مجموع ۵ ستاره را داده‌اند.

جن زیبا محصول ایران و ترکیه است و در ادامه اکران در ایران در کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان به نمایش درمی‌آید.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار